اعظمی ساردویی در گفت‌وگو با پانا:

دانش‌آموزان و نسل جدید از اعتقادات قوی ملی و مذهبی برخوردارند

اردوهای دانش‌‌آموزی می‌تواند نقش مهمی در حوزه فعالیت‌های پرورشی و تربیتی داشته باشد

تهران (پانا) - نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانش‌آموزان و نسل جدید از اعتقادات قوی ملی و مذهبی برخوردارند، تاکید کرد که باید به‌روز و متناسب با شرایط حال حاضر کشور برای این نسل برنامه‌ریزی کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان و نسل جدید از اعتقادات قوی ملی و مذهبی برخوردارند

ذبیح‌الله اعظمی ساردویی در گفت‌وگو با پانا درباره اهمیت پرداختن به موضوعات پرورشی در مدارس اظهار کرد: «واقعیت این است که در سال‌های اخیر نسبت به امور پرورشی غفلت صورت گرفت و دو سال تعطیلی مدارس به خاطر کرونا نیز باعث تشدید این وضعیت شد.»

وی ادامه داد: «نسل جدید با نسل‌های گذشته کاملا متفاوت است. همه دانش‌آموزان و نسل جدید از اعتقادات قوی ملی و مذهبی برخوردارند اما در شرایطی متفاوت رشد یافته‌اند و انتظارات آن‌ها با انتظارات نسل‌های گذشته متفاوت است.»

این نماینده مجلس اضافه کرد: «امام علی(ع) فرمودند که فرزند زمان خویش باشید. دانش‌آموزان ما در مکتب انقلاب و در مکتب حاج قاسم درس خوانده‌اند ولی باید با زبان امروز با آن‌ها گفت‌وگو کرد.»

وی به اهمیت برگزاری اردوهای دانش‌‌آموزی اشاره کرد و گفت: «اردوهای دانش‌‌آموزی زمانی بسیار خوب برگزار می‌شد، زمانی آن اردوها برای ما نیز برگزار می‌شد و از همان طریق ما عازم جبهه و جنگ شدیم. این اردوها می‌تواند اکنون نیز به شکل بهتری برگزار شود و نقش مهمی در حوزه فعالیت‌های پرورشی و تربیتی می‌توانند داشته باشند.»

اعظمی ساردویی تصریح کرد: «نسخه‌ای که ما برای نسل جوان دهه ۵۰ و ۶۰ تعیین کردیم را نمی‌توان برای جوان دهه ۸۰ و ۹۰ پیچید. باید به‌روز نگاه و فکر کنیم و با توجه به شرایط موجود و حال حاضر کشور باید برای نسل جوان و نوجوان کشور برنامه‌ریزی کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار