در گفت‌وگو با پانا:

اسماعیل حلالی: پرسپولیس مشکلاتی برای قهرمان شدن پیش رو دارد

تارتار بازی بسته را بلد است/ باید به امثال عمری بها دهیم تا اسیر دست دلالان نشویم

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سرخپوشان برای قهرمانی در لیگ برتر مشکلاتی پیش رو دارند که باید آنها را رفع کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اسماعیل حلالی: پرسپولیس  مشکلاتی برای قهرمان شدن پیش رو دارد

مجتبی سیدی - اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به وضعیت پرسپولیس اظهار کرد: «پرسپولیس نیم‌فصل اول را از لحاظ نتیجه و گرفتن امتیازات به‌خوبی و باصلابت پشت سر گذاشت. هم توانست قهرمان نیم‌فصل شود و هم امتیازاتی که گرفت، از دیگر رقبا خود را جدا کرد. البته فراموش نکنیم که در اکثر بازی‌ها نتایج شکننده‌ای گرفتیم. افت‌وخیزهای زیادی داشتیم. وقفه‌های لیگ هم زیاد بود و اجازه نداد تیم روند خوبش را طی کند. در این‌ بین شانس هم آوردیم که تیم‌های دیگر هم شرایط نرمالی نداشتند و امتیازهای زیادی از دست دادند. ما از این فرصت استفاده کردیم و خود را بالا کشیدیم.»

وی افزود: «ما اگر می‌خواهیم همچنان در صدر بمانیم و درنهایت قهرمان شویم، ایرادهایی داریم که باید مرتفع شود. در خلق موقعیت خیلی خوب عمل می‌کنیم اما در زدن ضربات آخر اصلاً تمام‌کننده‌ خوب نداریم. ساختار دفاعی ما نسبت به قبل خیلی بهتر شده است و روند تیم هم خوب بود اما این وقفه طولانی به تیم آسیب زد. بعد از وقفه جام جهانی دو مساوی بد موقع دادیم اما شکست دادن گل گهر و نساجی روند را بهتر کرد و تیم جان گرفت. ما برای قهرمان شدن باید کمترین نوسان را داشته باشیم‌. وقتی مقابل ون پارس اصفهان در جام حذفی بالای ۳۰ موقعیت گل داریم اما بازی به پنالتی می‌رود، نگران‌کننده است.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «باید بیشتر کارکنیم تا سرعت انتقال توپ بیشتر شود. مخصوصاً مقابل تیم‌های که فقط کار دفاعی می‌کنند. جابجایی و سرعت انتقال می‌تواند تیم‌های بسته را باز کند. حتی اگر آنالیز هم شویم، نمی‌توانند ما را مهار کنند. ما بازیکنان خلاقی داریم که هنوز نتوانستند آن‌طور که از آن‌ها انتظار می‌رفت، خودشان را نشان دهند. نقطه اتکای تیم ما هم خط دفاعی و دروازه است که بیرانوند به پختگی رسیده است.»

اسماعیل حلالی گفت: «ما لوکادیا را با شرایط نامساعد بدنی آوردیم اما وقتی جان گرفت و روی فرم آمد، بهانه آورد و رفت. بدنش را ساختیم و آماده شد. باید به داشته‌های خودمان اعتماد کنیم و به آن‌ها باور داشته باشیم. شک نکنید داشته‌های پرسپولیس چیزی از لوکادیا کم ندارد. باید به آن‌ها بازی دهیم و جوابش را هم بگیریم. باید مربیان روی ضربات آخر با بازیکنان بیشتر کار کنند. ما در ۲، ۳ بازی آخر خوب کارکردیم و باید این روند را ادامه دهیم. باید کادر فنی از همه بچه‌ها استفاده کند تا تیم در شرایط بحرانی بتواند از نیمکتش هم به‌خوبی سود ببرد.»

وی تأکید کرد: «محمد عمری فوق‌العاده کارکرده است. استعداد ناب فوتبال ایران است که نمونه‌های فراوانی مثل او داریم. اینجا مشخص می‌شود که هیچ اهمیتی به فوتبال پایه نمی‌دهند. ۱۰ سال است دارم فریاد می‌زنم که به پایه‌ها برسید. وقتی هرساله قیمت‌ها گزاف بالا می‌رود، حداقل ۳۰ درصد بازیکنان تیم را باید آکادمی‌های باشگاه بسازند.»

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بازی با ذوب‌آهن افزود: «بازی سختی در پیش داریم. ذوب‌آهن در نیم در فصل اول با بازی بسته و دفاعی ۲ امتیاز از ما گرفت. مقابل این تیم باید هوشیار بازی کنیم و غافلگیر نشویم. ضد حمله‌های آن‌ها خطرناک است. هنوز کار تمام نشده و سپاهان، استقلال، فولاد و گل‌گهر تیم‌های مدعی هستند که می‌توانند شرایط را تغییر دهند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار