جانشین فرمانده سپاه قم عنوان کرد

تبیین جنگ ترکیبی در مدارس قم با حضور معلمان درس آمادگی دفاعی

قم(پانا)- جانشین فرمانده سپاه قم عنوان کرد در سال جاری 40 نفر از معلمان بازنشسته درس آمادگی دفاعی با حضور در مدارس قم به تبیین ابعاد جنگ ترکیبی می‌پردازند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تبیین جنگ ترکیبی در مدارس قم با حضور معلمان درس آمادگی دفاعی

سردار «مهدی کبیری‌پور» جانشین فرمانده سپاه قم امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های بسیج در زمینه تبیین مسائل بین اقشار، اظهار داشت: تولیدات هنری رسانه‌ای که توسط قرارگاه فضای مجازی و معاونت فرهنگی انجام می‌شود یک نمونه از اقدامات بسیج در اقشار محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: علاوه بر تولیدات رسانه‌ای تا به امروز انواع مختلف نشست‌های بصیرتی و تخصصی را بین اقشار مختلف بخصوص دانشگاه‌ها و مدارس برگزار کرده ایم.
جانشین فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه در آموزش و پرورش نیز سعی کردیم با یادواره‌ها و کلاس‌های آموزشی، جهاد تبیین را دنبال کنیم، افزود: امسال یک توافقی با آموزش و پرورش انجام دادیم که به عنوان اولین استان بخشی از معلمین بازنشسته درس آمادگی دفاعی که سالیان سال به موضوعات آموزش نظامی پرداختند، وارد مدارس شده و به بحث تبیین جنگ امروز که از آن به عنوان جنگ ترکیبی نام برده می‌شود، بپردازند.
کبیری‌پور افزود: در نهایت ۴۰ نفر از معلمان آمادگی دفاعی به این جرگه پیوستند و این روز‌ها در مدارس موضوعات مختلف را برای دانش‌آموزان تبیین می‌کنند. البته ۹۰ نفر دیگر در مرحله نهایی هستند و برای سال بعد به جمع آن‌ها اضافه می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه برای شکست دادن فضایی که دشمن از طریق آن غلبه کرده هنوز راه زیادی داریم، عنوان کرد: در زمینه تبیین مسائل بین افراد جامعه هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم اما همچنان پای کار «جهاد تبیین» هستیم تا به این موضوع گسترده و حیاتی بپردازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار