نشست مربیان و داوران هیات تکواندو استان قم برگزار شد

قم(پانا)- اولین نشست رئیس جدید هیات استان با مربیان و داوران هیات تکواندو استان قم در دو گروه آقایان و بانوان روز ۲۳ دی‌ماه در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست مربیان و داوران هیات تکواندو استان قم برگزار شد

اولین نشست علی آهنی رئیس جدید هیات استان با مربیان و داوران هیات تکواندو استان قم در دو گروه آقایان و بانوان با حضور محمد جمشیدی رئیس سابق هیات و خزانه‌دار فدراسیون در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم برگزار شد.
در این نشست محمد جمشیدی به بیان برنامه‌های خود در زمان تصدی ریاست هیات پرداخت و در ادامه علی آهنی به ارائه برنامه‌های خود در ادامه فعالیت هیات اشاره کرد.
همچنین تعدادی از مربیان و داوران استان، نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود را در راستای رشد و شکوفایی بهتر تکواندو استان بیان کردند و در پایان ازسوی دکتر علی آهنی و فرشته کریمی‌مهر به پاس زحمات ۸ ساله محمد جمشیدی و سلیمان قلی‌زاده سرپرست سابق هیات با اهداء هدایایی تقدیر شد..
استاد محمد جمشیدی که از شاگردان استاد محمد صادق حیدرزاده می‌باشد به پاس ارج نهادن به مقام شامخ استاد و حمایت‌ها و زحمات ایشان با اهداء هدیه تقدیر کرد.
همچنین به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) اساتید فاطمه سادات محمودی، زهرا اناری، فاطمه مرسلی، زهرا یوسفی که نام آن‌ها مزین به زهرا و فاطمه می‌باشد و خانم‌ها وحیدمقدم، محمدی و مطلق کارکنان دفتر هیات و خانه تکواندو با اهدا هدایایی تجلیل شدند.
دانش آموز خبرنگار: رقیه سادات موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار