مدارس ابتدایی و متوسطه استان زنجان تا آخر هفته غیرحضوری است

زنجان(پانا)-ستاد مدیریت بحران استان زنجان طبق اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی و متوسطه و کودکستان‌های استان را اعلام کرد .

کد مطلب: ۱۳۳۹۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مدارس ابتدایی و متوسطه استان زنجان تا آخر هفته غیرحضوری است

بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، با توجه به برودت هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف گاز، کلیه کودکستان ها دوره اول و دوم ( مهدکودک ها و پیش دبستانی ها) تا پایان هفته جاری ، فعالیت آموزشی نخواهند داشت.

همچنین فرآیند آموزش در کلیه مدارس ابتدایی استان زنجان، تا پایان هفته جاری، در هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

فعالیت حضوری مدارس متوسطه اول که تا پایان هفته جاری، امتحان هماهنگ استانی ندارند؛ در هر دو شیفت صبح و بعدازظهر لغو و فرآیند آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

لازم بذکر است تاریخ جدید امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول متعاقباً توسط مدیران مدارس اعلام خواهد شد.

همچنین براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه، کلیه امتحانات دوره دوم متوسطه به جز امتحانات نهایی، لغو و به روز دیگری موکول شد. فعالیت آموزشی مدارس دوره دوم متوسطه نیز به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.لازم به ذکر است برنامه جدید امتحانات توسط مدیران مدارس اطلاع رسانی خواهد شد

فعالیت کلیه دستگاههای اجرایی و بانکهای استان بجز بانکهای منتخب و دستگاههای خدماتی و درمانی و امدادی نیز، تا پایان هفته جاری با دو ساعت تاخیر، از ساعت ۹/۳۰ شروع به کار خواهند کرد.

ضروری است مدیران محترم مدارس ابتدایی و متوسطه اول( در صورت نداشتن امتحان هماهنگ استانی) ، با توجه به عدم فعالیت آموزشگاه ها تا پایان هفته جاری، نسبت به کاهش درجه حرارت موتور خانه های مدارس اهتمام جدی را به عمل آورند.‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار