مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

شوراهای آموزش و پرورش موجب پیشرفت کمی و کیفی امور تعلیم و تربیت هستند

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در پیامی، شوراهای آموزش و پرورش را عالی‌ترین نهاد سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری عنوان کرد که موجب پیشرفت در امور و اعتلای کیفی تعلیم و تربیت می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۸۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای آموزش و پرورش موجب پیشرفت کمی و کیفی امور تعلیم و تربیت هستند

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت شورای آموزش و پرورش، پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان به شرح زیر است.

«وامرهم شورا بینهم و....

شورای آموزش و پرورش، اتاق فکر نظام تعلیم و تربیت است مقام معظم رهبری

«آموزش وپرورش به عنوان نهاد تعلیم و تربیت رسمی کشور و زیر بنای پیشرفت کشور است که با بهره گیری از تفکر برنامه محور و فناوری های نوین اطلاعات، زمینه ساز شکوفایی فطرت و استعدادها و شکل گیری هویت یکپارچه اسلامی- ایرانی دانش آموزان در راستای تربیت نسلی متعهد، تعالی جو، تحول آفرین ، عدالت خواه و بصیر در حریم مقدس مدرسه است که نویدبخش آینده ای پویا و روشن برای ایران اسلامی است. همچنین آموزش و پرورش، ضمن تربیت افراد آگاه و پرورش نیروی کارآمد، تسهیل گر توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و وحدت سیاسی و ملی است و در نهایت به ارتقای مدیریت موثر سیاست داخلی می انجامد.

شوراهای آموزش و پرورش به عنوان عالی ترین نهاد سیاست گذاری و تصمیم گیری محسوب می شود که با همفکری و تصمیم گیری صحیح می تواند چالش های موجود را به فرصت تبدیل کرده و موجب پیشرفت در امور و اعتلای کیفی تعلیم و تربیت شود و باید تلاش کرد تا از این ظرفیت مطلوب برای پیشبرد برنامه ها بهره جست.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش به فعالان این عرصه در سطح استان و شهرستان ها، امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) ، اعضای شورای آموزش و پرورش با همراهی و توجه ویژه کلیه دستگاه ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی در جهت رشد و شکوفایی و تحقق اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار