حجت الاسلام محمدجواد موحد در جمع فرهنگیان مازندران:

مهم‌ترین جنگ دشمن با ما جنگ رسانه‌ای است

میاندورود (پانا) - حجت الاسلام محمد جواد موحد استاد اخلاق و جهاد تبیین در همایش رهروان ولایت، اجتماع بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان استان بر نقش برجسته آموزش و پرورش، مربیان و معلمان، تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین جنگ دشمن با ما جنگ رسانه‌ای است

حجت الاسلام موحد با اشاره به برگزاری این همایش در اردوگاه شهدای دانش‌آموزی بادله گفت: من از این اردوگاه خاطرات بسیاری دارم، در دوران دفاع مقدس که بسیجیان از این مکان به جبهه‌های جنگ اعزام می‌شدند و بسیاری از آنان نیز بر نمی‌گشتند و باید تأکید کنم اینجا قدمگاه شهیدان است.

وی به ایام میلاد حضرت فاطمه و روز زن، و روز مادر اشاره کرد و گفت: در ۱۱ جای قرآن، گفته شده است «از نشانه‌های خدا این است» و یکی از این موارد به موضوع «زن» اشاره دارد.

موحد در همین زمینه افزود: اسم چند زن به طور مستقیم و غیرمستقیم در «قرآن کریم» آمده است و همه این موضوعات، حکایت از این دارد که اهمیت زن در اسلام و قرآن بیش از هر دین و فرهنگ دیگری است و نیازی نیست ما این بدیهیات را از جای دیگری بگیریم.

وی با اشاره به جایگاه مادر نیز گفت: به فرزندان خوبم توصیه دارم هرگز جایگاه مادر و احترام ویژه به مقام شامخ مادر خود غفلت نکنند و ایمان داشته باشند به این حقیقت که دعای مادر، سرمایه بسیار ارزشمندی است.

حجت الاسلام موحد ادامه داد: یکی از نام‌های جالب قرآن، «فرقان» است که به معنای «فرق گذارنده» است و این موضوع یکی از صفات قرآن است که این کتاب، حق و باطل را از هم جدا می‌کند و بین نور و ظلمات فرق می‌گذارد.

موحد در ادامه به زندگی نوح نبی اشاره کرد و خطاب به معلمان گفت: نوح پیامبر حدود نهصد سال زندگی کرد و در نهایت تعداد هشتصد نفر را به راه راست هدایت کرد و شما اگر در تمام زندگی خودتان اگر یک نفر را به راه راست هدایت کنید، مقام شما معلمان و مربیان عزیز بسیار بالاست.

وی گفت: در خصوص جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب، لازم است بدانیم ابزار دشمن در این حوزه رسانه است و ما اگر باور داشته باشیم چیزی به نام دشمن در برابر ما ایستاده است و برای ما برنامه دارد و ما نباید از این حقیقت غافل شویم که دشمن داریم و پایه اصلی جنگ دشمن با ما جنگ رسانه‌ای است.

حجت الاسلام محمد جواد موحد خطاب به دانش‌آموزان و فرهنگیان گفت: دشمن را دستِ کم نگیریم و بدانیم که هر لحظه برای ما برنامه دارد و جنگ ترکیبی دشمن در حوزه سیاسی، اقتصادی، رسانه‌ای و اعتقادی است و همه باید هوشیار باشیم.

دانش آموز خبرنگار: امیرعلی عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار