انتقاد تند هواداران از باشگاه؛ به جای متاورس، پلی‌میکر بیاورید

تهران (پانا) - در ادامه نگرانی‌های روزهای اخیر هواداران نسبت به پنجره بسته این باشگاه انتشار خبر یارگیری برخی تیم ها موجب تشدید این دلواپسی ها شده است.

کد مطلب: ۱۳۳۸۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد تند هواداران از باشگاه؛ به جای متاورس، پلی‌میکر بیاورید

با شروع فصل نقل و انتقالات اغلب تیم‌های لیگ برتری در طول روزهای قبل و بعد از آن اقدام به جذب بازیکن کرده و یا خبر از حضور نفرات مدنظرشان در تمرین تیمهایشان را منتشر می‌کنند.

تعدادی از باشگاه‌ها نیز خبر از حضور بازیکنان خارجی برای عقد قرارداد رسمی با این باشگاه‌ها را در رسانه‌ها منتشر می‌کنند. این در حالی است که هواداران تیم استقلال نسبت به شرایط آینده تیم‌شان در نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی نگران و دلواپس هستند.

طبق اعلام قبلی از سوی کمیته انضباطی فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به خاطر شکایت گابریله پین و هروویه میلیچ (مربی ایتالیایی فصل قبل و بازیکن سال‌های گذشته کروات این تیم) بسته شده است.

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد استقلال باید با پرداخت مبلغ ۴۰۰ هزار دلار که با احتساب تقریبی هر دلار ۴۰ هزار تومان مبلغی در حدود ۱۶ میلیارد تومان برای باشگاه هزینه در بر دارد، می‌تواند پنجره نقل و انتقالاتی اش را باز کند اما فعلاً این پنجره بسته است!

در همین میان هواداران استقلال که هر روز اخبار نقل و انتقالاتی دیگر باشگاه‌ها را رصد می‌کنند با انتشار متن‌هایی در صفحات اینستاگرامی‌و یا کانال‌های تلگرامی به شرایط باشگاه‌شان انتقاد دارند و می‌نویسند همه در حال یارگیری هستند، ما هیچ، ما نگاه!". آنها نوشتند؛ "پس چه زمانی قرار است برای استقلال بازیکن بگیرید؟". این سوال از مدیران باشگاه استقلال پرسیده می‌شود و البته درخواست دیگر آنها این است؛ "به جای برنامه ریزی برای متاورس و استادیوم مجازی به فکر جذب پلی میکر باشید".

در این زمینه مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده قصد دارد به زودی این مشکل را برطرف کند و به همین دلیل هم عازم دبی خواهد شد تا با گابریله پین مذاکره کند اما مشخص نیست تکلیف بدهی به میلیچ چه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار