بابلسر میزبان نشست خبری دو تیم نساجی و فجر سپاسی شیراز

بابلسر(پانا)- نشست خبری پیش از بازی نساجی مازندران و فجر شهید سپاسی شیراز با حضور شیردل مدیر رسانه‌ای هیات فوتبال مازندران، طالبی سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز و مطهری سرمربی تیم نساجی مازندران به میزبانی بابلسر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
بابلسر میزبان نشست خبری دو تیم نساجی و فجر سپاسی شیراز

فرشید طالبی سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز در این نشست خبری بیان کرد: جام حذفی جام شگفتی ساز است و با نگرش حرفه ای میخواهیم روند مثبت را با بازی جوانمردانه بدست بیاوریم ، با توجه به اینکه دو تیم رزومه خوبی در قهرمانی جام حذفی دارند، سعی بر این است تا با نگرش قوی و قدم محکم در این راستا تیم را به اوج برسانیم.
وی افزود:عدم حضور هواداران در کنار زمین تاثیر منفی بر روحیه بازیکنان داشته اما سعی بر این است تا قابلیت و سطح کیفی بازی را ارتقا دهیم و بردی شیرین برای مردم شیراز به ارمغان بیاوریم.


در ادامه حمید مطهری، سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: با توجه به شکست این تیم در مقابل پرسپولیس، سعی کردیم بازیکنان را هم از لحاظ ذهنی و هم فیزیکی ریکاوری کنیم و تمرکز را در صدد یک بازی هوشمندانه بگذاریم.
وی تصریح کرد: شکل و تاکتیک های تیم را تغییر نمی‌دهیم و با توجه به توانمندی های تیم حریف، ترکیب را می چینیم و سعی بر این است تا برد خاطره انگیز را برای طرفداران تیم نساجی بدست آوریم.

دانش آموز خبرنگار مریم قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار