دارالقرآن‌های برتر مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی معرفی شدند

ایلام (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ایلام گفت در بخش دختران دارالقرآن امام خمینی شهرستان آبدانان و در بخش پسران دارالقرآن امام خمینی شهرستان دره‌شهر حائز رتبه اول این مرحله از مسابقات شده و به مرحله کشوری مسابقات راه یافتند.

کد مطلب: ۱۳۳۷۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
دارالقرآن‌های برتر مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی معرفی شدند

محمدرضا ولدبیگیان گفت: ۱۲دی ماه، همزمان با سومین سالروز شهادت شهید سلیمانی، ششمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی با رقابت ۱۱ گروه دختران و پسران از ۱۸ مرکز دارالقرآن‌ استان ایلام به صورت غیرحضوری و ارسال فایل برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل افزود: بر اساس آرا اعلامی توسط هیات داوران، در بخش دختران دارالقرآن امام خمینی شهرستان آبدانان و در بخش پسران دارالقرآن امام خمینی شهرستان دره‌شهر حائز رتبه اول این مرحله از مسابقات شده و به مرحله کشوری مسابقات راه یافتند.

ولدبیگیان خاطرنشان کرد: مرحله کشوری مسابقات در ۲ بخش غیرحضوری(ارسال فایل) و حضوری به میزبانی استان خوزستان از ۱۳ بهمن ماه شروع می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: مسابقات مدیحه‌سرایی و همخوانی ویژه مراکز دارالقرآن‌های آموزش و پرورش در سه سطح منطقه‌ای(ویژه شهرستان‌ها و مناطقی که چند دارالقرآن آموزش و پرورش در آنجا فعالیت می‌کنند)، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

دانش آموز خبرنگار: محمدامین پیمائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار