مجلس از پاسخ وزیر علوم قانع شد

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های محمد‌علی زلفی‌گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مورد انتصاب مدیران در وزارت علوم قانع شدند.

کد مطلب: ۱۳۳۷۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مجلس از پاسخ وزیر علوم قانع شد

در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی سوال محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز از محمد‌علی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دستور کار مجلس قرار گرفت و نمایندگان از پاسخ وزیر قانع شدند.

سؤال‌های محمدحسین فرهنگی به شرح زیر است:

۱ -علت عدم توجه به توسعه و حمایـت از آموزش‌هـای کـاربردی-مهـارتی مرتبط با مشاغل موجود در کشور و بی‌توجهی به تصویب رشته‌های مـورد نیاز و عدم رسمیت دادن به آن‌ها چیست؟

۲- برنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای اصلاح فرآینـد و تجدیـدنظر در اجرای شیوه ها و روش‌های کنونی که باعث افـت علمـی دانشـگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و عدم همسویی آنها با سیاست‌های دولت محترم شده است، چیست؟

نماینده مردم تبریز به برخی انتصابات در وزارت علوم اعتراض داشت، وزیر علوم روند بررسی صلاحیت افراد در کمیته انتصابات را تشریح کرد.

محمد‌حسین فرهنگی پس از استماع اظهارات وزیر علوم اعلام کرد ‌از توضیحات وزیر قانع نشد و سوال خود را به رای گذاشت اما نمایندگان مجلس با رای خود اعلام کردند از پاسخ‌های وزیر قانع شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار