مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

١١ هزار دانش‌آموز استان در امتحانات نهایی دی ماه حضور دارند

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در خصوص برگزاری امتحانات نهایی دی ماه در استان گفت در دی ماه سه نوع امتحان در مدارس برگزار می‌شود و بالغ بر ١١ هزار دانش‌آموز استان در امتحانات نهایی دی ماه در ۶۴ حوزه اجرا حضور پیدا می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۷۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
١١ هزار دانش‌آموز استان در امتحانات نهایی دی ماه حضور دارند

سید امیر شوشتری گفت: امتحانات داخلی مدارس از اول دی ماه بدون تعطیلی مدارس در سراسر استان آغاز شده است.

وی افزود: امتحانات متوسطه اول شامل طرح جامعی که بزرگسالان شرکت می کنند و فنی و حرفه ای نظام قدیم که هر دو مورد به صورت هماهنگ استانی برگزار می شوند، از چهاردهم تا بیست و هشتم دی ماه آغاز شده و ادامه دارند.

وی ادامه داد: تاریخ برگزاری امتحانات نهایی دردی ماه دانش آموزان نیز از سوم تا بیست و ششم دی ماه می باشد که بالغ بر 11هزار دانش آموز استان خراسان رضوی در این امتحانات در 64حوزه اجرا حضور یافته و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص حوزه های اجرا و تصحیح امتحانات نهایی نیز گفت: هر حوزه اجرا شامل 7 نفر عوامل اجرایی و تعدادی مراقب می باشد که مراقبان بنا به تعداد دانش آموزان و ماده امتحانی متغیر هستند. حوزه های تصحیح دارای 5 نفر عوامل ثابت شامل رئیس حوزه، منشی حوزه و حفاظت؛ و مصححین بوده که تعداد مصححین نیز بسته به ماده درسی و تعداد شرکت کنندگان تغییر می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این 3 حوزه تصحیح هر برگه امتحانی حداقل دو بار تصحیح می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار