کتاب نخستین گروه جهادی قبل از انقلاب معرفی شد

قم (پانا) - آیین معرفی کتاب «دوباره فردوس» روایت نخستین گروه جهادی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کتاب نخستین گروه جهادی قبل از انقلاب معرفی شد

آیین معرفی کتاب «دوباره فردوس» روایت نخستین گروه جهادی از جوانان انقلابی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شب گذشته در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.

در این همایش آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی و سید احمد عبودتیان، دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت سخنانی در مورد گروه های جهادی، بیانیه گام دوم انقلاب، حضور رهبر معظم انقلاب در زلزله فردوس و .. به ایراد سخن پرداختند.

بر اساس مستندات این کتاب، رهبر معظم انقلاب پس از زلزله شهریور سال ۴۷ در فردوس که با قدرت ۶ ریشتر بود و ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم در این زلزله جان خود را از دست دادند برای کمک به مردم وارد میدان شدند و برای سروسامان دادن به اوضوع و کمک به مردم، دو ماه در این منطقه مستقر شدند.

در مراسم فوق، حسن محمدپور، معاون دانشگاه فرهنگیان استان قم، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم، علیرضا ایراندوست مسئول بسیج سازندگی استان، معاون فرهنگی سپاه قم، مسئولانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر قم و موسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی حضور داشتند.

در حاشیه مراسم نمایشگاه کتاب انتشارات انقلاب اسلامی و سری نمایشگاهی حضور رهبر معظم انقلاب در زلزله فردوس برپا شد.

خبرنگار: مائده عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار