بیانیه وزارت دفاع در محکومیت هتاکی نشریه فرانسوی

تهران (پانا) - وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای اقدام موهن نشریه مبتذل فرانسوی به مرجعیت دینی و اسلامی را محکوم کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه وزارت دفاع در محکومیت هتاکی نشریه فرانسوی

‌به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، در این بیانیه آمده است:

«‌اقدام موهن و نابخردانه نشریه مبتذل فرانسوی به مرجعیت دینی و اسلامی، رسوا‌کننده چهره مخدوش و کریه غرب و نمایانگر پوشالی بودن آزادی ادعایی آنهاست.‌

چراغ فروزان ‌‌‌مرجعیت علمی و دینی اسلام متصل به خزائن و معادن ‌معنوی و الهی‌، هرگز خاموش‌شدنی نیست. وقوع ‌رویداد‌هایی از این دست نشان‌دهنده اوج تزویر سران غربی، سردرگمی و هراس جوامع سکولار و خودکامگی و استبداد تفکر ماتریالیستی ‌است که به پوچی و انزوای هر چه بیشتر این جوامع منجر گشته و باعث به وجود آمدن انواع مشکلات روحی و روانی ‌از جمله خودکشی‌، آزار و اذیت جنسی و خشونت و توهین به ادیان الهی و‌... در این کشور‌ها گشته است.

جهان امروز دلزده از ابتذال و خسته از نگاه حیوانی به انسان‌ها است‌، جهان ‌امروز تشنه ‌احترام به نوع بشر و شیفته آگاهی و معنویت است؛ نور تابان معرفت و حقیقت‌جویی ‌دین اسلام مرز نمی‌شناسد و تمام هراس و دلواپسی دنیای مادی‌گرای غرب از آگاهی و درک مردم آزاده جهان از حقایق اسلام ناب محمدی است که سال‌ها توسط این کشور ها مورد سانسور خبری و دیکتاتوری رسانه‌ای امپراطوری زر و‌ زور ‌و تزویر قرار گرفته است.

وزارت دفاع ضمن محکومیت شدید این اقدام تاسف‌بار و منزجر‌کننده خواهان برخورد جدی و قاطع دستگاه‌های متولی و محکومیت این اقدام توسط انسان‌های آزاده و ادیان الهی، مجامع و گروه‌های حقوق بشری، نهادهای مذهبی ‌با این موضوع است. چرا که توهین به مقدسات ادیان الهی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و در تمامی مکاتب و مذاهب امری ‌ناپسند و نکوهیده است که وجدان‌های بیدار و آگاه هرگز آن را بر‌نمی‌تابند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار