مدیر جدید آموزش و پرورش نیشابور معارفه شد

نیشابور (پانا) - آئین معارفه سید مهدی قاضی به عنوان معاون مدیرکل و سرپرست جدید آموزش و پرورش نیشابور روز یک‌شنبه در محل کانون فرهنگی تربیتی مهرتابان این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر جدید آموزش و پرورش نیشابور معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه معاون مدیر کل و سرپرست جدید آموزش و پرورش نیشابور با حضور سید جمال وزیری، معاون سوادآموزی مدیر کل، حسین باری، مشاور مدیر کل، فرماندار شهرستان نیشابور، اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان، روسای ادارات و نهادهای دولتی، مدیران مدارس، روسای ادارات آموزش و پرورش قطب شهید شوشتری، پیشکسوتان، مدیران اسبق آموزش و پرورش نیشابور، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان و روحانیت معزز برگزار شد.

در این مراسم، علیرضا کلیدری مدیر سابق اداره آموزش و پرورش نیشابور به ارائه گزارش و اقدامات انجام شده پرداخت و گفت: در حوزه های مختلف پرورشی، آموزشی و عمرانی دوران مدیریت خود پرداخت و از همکاری و همراهی همه مسئولین شهرستان در امور مربوط به آموزش و پرورش و همچنین تلاش های فرهنگیان تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه افزود: طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، سید مهدی قاضی به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش نیشابور معرفی و از زحمات علیرضا کلیدری مدیر پیشین این اداره تقدیر شد.

سید مهدی قاضی، معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان فیروزه به مدت چهار سال، معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان نیشابور به مدت چهار سال و مسئول حراست آموزش و پرورش نیشابور را در کارنامه مدیریتی خود دارد و به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش نیشابور، فعالیت خود را آغاز کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار