مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٨ در اجتماع فرهنگیان تهران:

معلم مکتب سلیمانی، سالانه ده‌ها قاسم سلیمانی تربیت می‌کند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ در اجتماع فرهنگیان تهران، به تربیت ده‌ها قاسم سلیمانی توسط معلمان اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
معلم مکتب سلیمانی، سالانه ده‌ها قاسم سلیمانی تربیت می‌کند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۱۸، منصور هدایتی مدیر آموزش و پرورش منطقه با همراهی پدر شهید مدافع حرم،شهید مرتضی کریمی به همراه ده ها نفر از فرهنگیان منطقه ۱۸ در اجتماع فرهنگیان تهران به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شرکت کردند.

منصور هدایتی طی این مراسم ضمن تشکر از حضور همکاران فرهنگی در اجتماع معلم مکتب سلیمانی، گفت: این مراسم ها پیامی به همه مردم دنیا دارد که نظام جمهوری اسلامی محکم و استوار در دلهای مردم جا دارد و پیام دیگر به آزادمردان و آزادزنان عالم است که باید با ایستادگی در مقابل استکبار و ظلم راه را بر ستمگران و مستکبران سد کرد.

وی افزود: گرامی‌داشت یاد شهید سلیمانی چهره جهانی مبارزه با تروریسم و استکبار، تجلیل از تمامی ارزش‌ها و اعلام نفرت و بیزاری از استکبار است، شهید سلیمانی نماد وحدت و همبستگی بود و هست.

هدایتی در ادامه با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی را یک‌ مکتب دانسته، بیان کرد: شهید سلیمانی یک الگوی تمام عیار برای همه از جمله معلمان است و معلم مکتب سلیمانی سالانه ده ها قاسم سلیمانی تربیت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار