امدادرسانی هلال‌احمر به 679 مسافر گرفتار در برف و کولاک جاده‌های زنجان

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت تیم‌های عملیاتی هلال احمر از شامگاه گذشته تا بامداد امروز برای 679 سرنشین 252 خودروی گرفتار در برف و کولاک جاده‌های این استان امدادرسانی کردند.

کد مطلب: ۱۳۳۶۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی هلال‌احمر به 679 مسافر گرفتار در برف و کولاک جاده‌های زنجان

سید قاسم موسوی در گفت و گو با خبرنگاران عنوان کرد: با وقوع کولاک و بارش سنگین برف از شامگاه گذشته، 15 تیم عملیاتی با 68 نجاتگر مسافران و خودروهای گرفتار در برف و کولاک را جابجا کرده و به نقاط امن منتقل کردند و رهاسازی خودروها را انجام دادند.

وی تاکید کرد: 16 نفر از مسافران در مساجد و پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان اسکان اضطراری داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای این مسافران 32 تخته پتو و سه کیلو خرما توزیع شد.

موسوی اظهار کرد: تیم های عملیاتی از آزادراه و جاده ترانزیت زنجان - تبریز، پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب در آزادراه زنجان - قزوین، تیم کوهستان در جاده تهم، لولک آباد ماهنشان، پایگاه امداد و نجات جاده ای در شهرستان ایجرود، پایگاه امداد و نجات در عوارضی زنجان - قزوین، پست های موقت امداد و نجات طرح زمستانی در گردنه های قلی کندی و خانچایی در سه عملیات امدادرسانی های بیان شده را انجام دادند.

موسوی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات امدادی طرح زمستانی هلال احمر این استان در 11 پایگاه و 6 پست امداد و نجات جاده ای استان انجام می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

موسوی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره 112 ندای امداد برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار