مسئول بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

نشست هم‌‌اندیشی بانوان فعال فرهنگی شهرستان ملارد برگزار شد

ملارد (پانا) - مسئول بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری نشست هم‌اندیشی بانوان فعال فرهنگی این منطقه با هدف برنامه‌ریزی طرح‌های تربیتی برای دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم‌‌اندیشی بانوان فعال فرهنگی شهرستان ملارد برگزار شد

خدیجه حقی، مسئول بسیج دانش‌آموزی خواهران ملارد، در تشریح این خبر گفت: نشست هم‌اندیشی بانوان فعال فرهنگی در راستای روشنگری و تبیین و آگاهی به دانش‌آموزان و والدین از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی برگزار شد.

وی تأکید کرد: یکی از آسیب‌هایی که دانش‌آموزان در حال حاضر با آن مواجه هستند، عدم شناخت کافی دانش‌آموزان و والدین نسبت به جامعه است که می‌توان از طریق نشست ها و جلسات در کنار اردوهای هدفمند ویژه دانش‌آموزان هدف که متوسطه اول و دوم هستند، آن را بهبود بخشید.

مسئول بسیج دانش‌آموزی خواهران ملارد افزود: این نشست با حضور نمایندگانی از معاونت فرهنگی و هنری فرمانداری، امور بانوان سازمان تبلیغات و فرهنگی و هنری فرهنگسرای صفادشت و مسئول و کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش به میزبانی فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهید اندرزگو برگزار شده و مقرر گردید اگر بنا بر انجام کار فرهنگی در سطح شهر است، بهتر است همه ارگان‌ها برنامه‌ای هماهنگ، تعاملی و مداوم برگزار کنند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار