وحیدی با اشاره به بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف:

دانش‌آموزان فناور و نوآور را باید به نیروهای کارآمد جامعه بدل کنیم

تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد دانش‌آموزان فناور و نوآور را باید به نیروهای کارآمد جامعه بدل کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان فناور و نوآور را باید به نیروهای کارآمد جامعه بدل کنیم

به گزارش خانه ملت، محمد وحیدی‌ با اشاره به فعالیت دانش‌آموزان علاقه‌مند در پارک و فناوری دانشگاه شریف، گفت: محصولات تولید شده توسط دانش‌آموزان دهه هشتادی در سطح مدارس و در ایستگاه نوآوری شریف از جمله «رباتیک‌های هوشمند»، «کدنویسی‌های تخصصی»، «بازی‌های رایانه‌ای»، «محصولات راهبردی در مدیریت شهری با استفاده از اینترنت اشیا» و غیره می‌توانند در آینده با دریافت حمایت‌های مادی و معنوی به محصولات راهبردی و کاربردی در صنایع مختلف بدل شوند.

نماینده مردم نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی، وجود این دانش‌آموزان را در کشور بهترین و ارزشمندترین دارایی ایران برشمرد و اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم با حمایت‌های خود، شما راه به افرادی اثرگذار و کارآمد در کشور بدل کنیم.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استفاده بهینه از این ظرفیت ها باید به یک فرهنگ عمومی در کشور بدل شود افزود: مردم و جامعه فرق بین محصولات خوب و بد را می‌دانند و مطمئن باشید برای محصولات و خدمات ارزشمند هزینه خواهند کرد.

وحیدی عدم وجود رقابت در بازار را مهم‌ترین چالش این حوزه عنوان کرد و گفت: باید فکری برای توسعه بازار محصولات قدیمی و تولید شده باشیم تا زمینه برای فروش بیشتر و بهتر این محصولات فراهم کنیم.

‌در این بازدید روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس‌جمهوری و اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار