معاون شهردار تهران اعلام کرد؛

تحقق بخشی از منابع غیرنقد شهرداری تا پایان دی

تهران (پانا) - معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از تحقق‌بخشی از منابع غیرنقد شهرداری تا پایان دی‌ماه و ادامه پیگیری برای تحقق هرچه بیشتر این منابع خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تحقق بخشی از منابع غیرنقد شهرداری تا پایان دی

لطف‌الله فروزنده با بیان اینکه سعی می‌کنیم بودجه را به اندازه مبلغ مصوب شورا محقق کنیم، اظهار کرد: با توجه به برنامه ای که برای تحقق منابع غیر نقد داریم و همچین بر اساس تبصره ۲۹ که شورا مجوز آن را به ما داده، در تلاش هستیم تا بتوانیم بخش غیرنقد را نیز محقق کنیم.

وی تاکید کرد: منابع غیرنقد باید کارشناسی شود و اقدامات کارشناسی و رایزنی با بانک شهر و پیمانکاران در حال انجام است تا در تحقق بخشی از منابع غیرنقد به نتیجه برسیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اعلام اینکه بخشی از منابع غیرنقد شهرداری تا پایان دی ماه محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: بخشی تا پایان سال و تحقق مابقی آن نیز در سال آینده ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به پیوستن تمام شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری به حساب خزانه واحد شهرداری، یادآور شد: تنها یک سازمان هنوز به خزانه واحد نپیوسته که اقدامات اضافه شدن این سازمان نیز در حال انجام است.

فروزنده همچنین تصریح کرد: تشکیل خزانه واحد در مدیریت هزینه ها و شناسایی منابع درآمدی اثرگذار بوده و بر همین اساس می‌توانیم برنامه‌ریزی‌های لازم را در بحث بودجه داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار