مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار:

زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا از وظایف آموزش و پرورش جوامع اسلامی است

شهریار (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار گفت زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا از وظایف آموزش و پرورش جوامع اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۳۶۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا از وظایف آموزش و پرورش جوامع اسلامی است

همزمان با دهه بصیرت و دومین سالگرد رحلت علامه مصباح یزدی، اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام از یادگاران سالهای تبلور فداکاری و رشادت دفاع مقدس بود، که عطری مشام نواز و روحی معنوی را در اداره آموزش و پرورش شهریار نشاند.

محسن نوروزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در حاشیه مراسم وداع با پیکر دو تن از شهدای گمنام جنگ تحمیلی به پانا گفت: «آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی تعلیم و تربیت در کشور، یکی از اهدافی که دنبال می‌کند این است که فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهد.»

خانواده‌های معظم شهدا و شهدای مدافع حرم، پرسنل اداری، مدیران مدارس و فرهنگیان آموزش و پرورش شهریار با استقبال گرم و نثار گل به این گلهای پرپر، به میزبانی از شهدا برآمدند و در مراسمی معنوی با قرائت فاتحه و قرآن به مقام رفیع شهدا ادای احترام کردند.

این مراسم در نمازخانه اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار با برپایی نماز جماعت ظهر، خاطره گویی پدران شهدا و همچنین مداحی مادحین اهل بیت برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: نرگس یاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار