مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

فرهنگیان کارآزموده، نقش کلیدی در پرورش دانش‌آموزان سلیمانی‌گونه دارند

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، برگزاری دوره‌های جهاد تبیین برای فرهنگیان را امری ضروری در راستای بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان دانست و آن را زمینه‌ساز تربیت دانش‌آموزانی سلیمانی‌گونه برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان کارآزموده، نقش کلیدی در پرورش دانش‌آموزان سلیمانی‌گونه دارند

همزمان با فرارسیدن ایام شهادت شهید سلیمانی و دهه بصیرت، دومین گردهمایی معاونان پرورشی، مربیان تربیتی و مبلغان با محوریت «جهاد تبیین» در کانون سمیه ناحیه یک شهرری برگزار شد.

محسن نوروزیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در خصوص اهمیت جهاد تبیین در بصیرت‌افزایی فرهنگیان و در امتداد آن دانش‌آموزان، اظهار کرد: با توجه به گذشت دو سال از همه‌گیری بیماری کرونا و در پی آن مجازی شدن تحصیل دانش‌آموزان، شاهد وضعیت ترکیبی جدید و متفاوت با گذشته در رفتار و منش دانش‌آموزان هستیم.

وی در همین راستا افزود: برای این‌که بتوانیم در رویارویی با این وضعیت جدید بهینه عمل کرده و تأثیرگذاری بالایی داشته باشیم، نیازمند به روزرسانی اطلاعات و ارتقای سطح آگاهی خود از مسائل روز جامعه هستیم، تا به واسطه توانمندی بیشتر بتوانیم در میدان پاسخ‌گویی حضور یافته و شبهات را برای قشر نوجوان رفع کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، بصیرت‌مندی دانش‌آموزان را در گرو بصیرت‌مندی دبیران کارآزموده دانست و تصریح کرد: بر همگان پوشیده نیست که افسران جنگ نرم تمام توان خود را به کار گرفته‌اند، تا با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی اهداف ناپسند خود را به سر منزل مقصود رسانند؛ از این رو برای این‌که بتوانیم دانش‌آموزان را از غرق شدن در باتلاق شایعات نجات دهیم، می‌بایست به مسئله جهاد تبیین بیش از پیش اهتمام ورزیم.

وی فرهنگیان کارآزموده را افسران خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگیان به واسطه نقش حساس خود در رابطه با تعلیم و تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم، می‌بایست با هم‌دلی و دلسوزی خط مشی شهدا و حاج قاسم سلیمانی را، ادامه داده و دانش‌آموزانی پیشرو در همین راستا پرورش دهند و آنان را برای آبادی ایران اسلامی پربار سازند.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه بختیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار