مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

برخورداری ازروحیه جهادی و تقوای الهی لازمه گزینش مطلوب است

بیرجند(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت لازمه گزینش نیروی انسانی کارآمد برای تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی کودکان و نوجوانان این مرز و بوم، برخورداری گزینش‌گران از روحیه جهادی و تقوای الهی است.

کد مطلب: ۱۳۳۵۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برخورداری ازروحیه جهادی و تقوای الهی لازمه گزینش مطلوب است

سید علیرضا موسوی نژاد، در گردهمایی گزینشگران آموزش و پرورش خراسان جنوبی، عنوان کرد: گزینش و جذب نیروی انسانی کارآمد، مؤمن و متعهد در بدنه آموزش و پرورش، از مهمترین مولفه های ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس به شمار می رود.

وی، با اشاره به حساسیت بالا و رسالت خطیر هسته گزینش در انتخاب و گزینش افراد برای خدمت در نظام تعلیم و تربیت، تصریح کرد: ۱۵دی ماه سال ۱۳۶۰ سالروز تشکیل گزینش به فرمان امام خمینی (ره) است که تشکیل این نهاد نقش مهمی در انتخاب افراد کارآمد و باتقوا دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، کارآمدی، سلامت اخلاقی، مالی و تقوا را لازمه کار گزینشگران دانست و اذعان کرد: گزینشگران باید در کار خود دقت داشته باشند و میزان تعهد و تعقل در انجام کارها را در نظر بگیرند.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی، باشاره به نقش مهم گزینش در توسعه و پیشرفت همه جانبه بهارستان علم و ادب، خاطرنشان کرد: توسعه و شکوفایی استان مستلزم توجه به زیرساخت‌های آن است و گزینش یکی از عوامل تاثیرگذار در توسعه محسوب می شود.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تامین امنیت روانی و حفظ کرامت نیروی انسانی را راهبرد اصلی هسته گزینش در آموزش و پرورش استان دانست و تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی در واقع همان توسعه پایدار است که لازمه آن نیروی انسانی کارآمد است و آموزش و پرورش نقش انکارناپذیری در تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد برای آینده کشور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار