فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران تاکید کرد:

ضرورت تبیین وصیت‌نامه شهید سلیمانی برای نسل جوان

اسلامشهر (پانا) - فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، در اسلامشهر گفت چهره حقیقی شهید سلیمانی بعد از شهادت برای مردم روشن شد و ضرورت دارد وصیت‌نامه شهید سلیمانی که بسیار تاثیرگذار است برای همگان از جمله نسل جوان تشریح شود.

کد مطلب: ۱۳۳۵۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تبیین وصیت‌نامه شهید سلیمانی برای نسل جوان

سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در مراسم افتتاحیه رزمایش سراسری امنیت پایدار که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی در میدان صبحگاه سپاه سیدالشهدا (ع) اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: نکته مهم زندگی شهیدسلیمانی این است که در وصیت‌نامه خود نوشت، پس از شهادت اسم من را بر روی سنگ مزار سرباز بنویسید و این تواضع یک فرد بزرگ است.

وی در ادامه بیان کرد: شهید سلیمانی اول خود را ساخت و سپس شهید شد و شخصیت ایشان چندوجهی است. جلوه مهم شخصیت او بی‌بدیل بودن نسبت به دیگران است، بعد از شهادت چهره حقیقی این شهید برای مردم روشن شد، بنابراین ضرورت دارد وصیت‌نامه شهید سلیمانی که بسیار تاثیرگذار است برای همگان از جمله نسل جوان تشریح شود.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: شهرستان اسلامشهر از مردم خوب و مسئولان همدل و دلسوز برخوردار است و حتی افراد بد هم خوب هستند و اشکال کار از ما بود که از اول نتوانستیم با جوانان ارتباط برقرار کنیم و از نفوذ دشمن به اذهان نسل جوان جلوگیری نکردیم.

در مراسم افتتاحیه رزمایش سراسری امنیت که امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسئولان حضور داشتند، ادوات تأمین امنیت محله محور جهت حاضرین به نمایش گذاشته شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار