رقابت 8 هزار و 900 دانش‌آموز بوشهری در مسابقات ورزشی

بوشهر(پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم با مشارکت 8 هزار و 900 دانش‌آموز این استان در 4 رشته بخش پسران و 3 رشته بخش دختران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 8 هزار و 900 دانش‌آموز بوشهری در مسابقات ورزشی

مهدی عباسیان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سی‌و‌نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر و سی‌وسومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه استان آذربایجان غربی از 8 تا 30 آذر در رشته‌های فوتسال، والیبال، دوومیدانی و بسکتبال برگزار شده است.

وی افزود: در این رقابت‌ها، 8 هزار و 900 دانش‌آموز در مرحله شهرستانی و 726 دانش‌آموز در مرحله استانی و 451 فرهنگی به عنوان داور، ناظر، مربی، سرپرست در قالب 74 تیم در مرحله استانی مشارکت داشته‌اند.

عباسیان با بیان اینکه 8 شهرستان و منطقه میزبانی مسابقات را در مرحله مقدماتی بر عهده داشته اند ، خاطرنشان کرد: تیم‌های منتخب دانش‌آموزان استان در مرحله کشوری این دوره از مسابقات در بهمن ماه سال جاری که در استان های هرمزگان، فارس و خوزستان برگزار می گردد، حضور می‌یابند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مسابقات رشته فوتسال پسران با حضور 17 تیم در مرحله مقدماتی و به صورت منطقه‌ای در 5 شهرستان از 8 تا 10 آذرماه و در مرحله دوم با حضور 12 تیم راه یافته به مرحله دوم در 4 شهرستان و به صورت منطقه ای (شمال و جنوب استان) برگزار شده است.

وی عنوان کرد: تیم‌های دشتستان، جم و گناوه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و شهرستان دشتی، عنوان تیم اخلاق مسابقات را کسب کرده‌اند.

عباسیان یادآور شد: کورش اژدهاکش به عنوان آقای گل و امیر کاظمی به عنوان دروازه بان برتر هر دو نفر از شهرستان جم و علی شیروانی از شهرستان دشتستان به عنوان بازیکن برتر مسابقات معرفی شدند..

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مرحله اول مسابقات والیبال دختران با حضور 16 تیم و 192 ورزشکار در چهار قطب کنگان، تنگستان، گناوه و بوشهر برگزار که در پایان این مسابقات تیم‌های جم، گناوه و دشتستان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم و تیم دلوار عنوان تیم اخلاق را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: پروین پورجم از تیم دشتستان به عنوان پاسور برتر و اعظم هوشمند از تیم جم و اسرا خدری از تیم گناوه به عنوان بهترین اسپکر مسابقات انتخاب شدند.

عباسیان ادامه داد: مسابقات والیبال پسران که با حضور 12 تیم و 144 ورزشکار برگزار شده بود، با قهرمانی تیم بوشهر به پایان رسید.

وی بیان کرد: عناوین دومی و سومی مسابقات به تریب به دشتستان و عنوان تیم اخلاق به تیم دشتی رسید.

عباسیان اضافه کرد: کمیته فنی مسابقات، علی لطیفی را به عنوان اسپکر برتر و حسین غلامی را به عنوان بهترین پاسور و امیرحسین اهرمی به عنوان بهترین لیبرو معرفی کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش‌آموزان پسر و دختر گناوه‌ای، با کسب دو عنوان قهرمانی، لقب سرعتی‌های استان را کسب کردند.

عباسیان اضافه کرد: مسابقات دوومیدانی دختران با حضور ۱۳تیم و ۱۳۰ورزشکار با قهرمانی تیم‌گناوه و دومی و سومی شبانکاره و دشتستان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور 14 تیم و 140 ورزشکار، مربی و سرپرست در مسابقات دو ومیدانی پسران در 8 ماده خاطرنشان کرد: تیم‌ گناوه با سبقت از تیم‌ دیر تیم سوم مسابقات و تیم شبانکاره تیم دوم مسابقات، بر روی سکوی نخست رقابت‌ها قرار گرفت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 2 جام قهرمانی رشته بسکتبال در بخش پسران و دختران به ویرین افتخارات ورزش دانش‌اموزی شهرستان بوشهر اضافه شد.

عباسیان بیان کرد: پس از بوشهر، تیم‌های دشتستان و جم به عناوین دوم و سومی مسابقات بسکتبال بخش دختران و زینب سرخی از تیم شهرستان بوشهر به عنوان بهترین بازیکن رسیدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های بوشهر، دیلم و دشتستان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم بسکتبال بخش پسران و محمد صالحی‌فرد از تیم شهرستان دیلم به عنوان بهترین بازیکن کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار