معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

شهید سلیمانی کابوس دشمنان اسلام و انسانیت بود

اصفهان (پانا) - مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با صدور پیامی سالگرد شهادت شهید سلیمانی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۳۳۵۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
شهید سلیمانی کابوس دشمنان اسلام و انسانیت بود

"مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا"
سه سال گذشت از سفر مردی که سردار ملی و سردار دلها بود، بزرگ بود و بزرگ زیست و در راه اهدافش به عظمتی که آرزویش بود، دست یافت.
او رفت اما یاد و جایش سبز به وجود جوانان رشید این مرز و بوم است همان خاکی که جان عزیز را نثارش نمود ، او ماناست از آن روز که انبان ذهنی این ملت مقاوم و هزاران هزار انسان آزاده ، مملو از یادها ، خاطره ها و رشادت های دلیرانه اش برای انسان و انسانیت است آنچنانکه رهبر معظم انقلاب فرمود : حاج قاسم را نباید به چشم یک فرد دید بلکه باید او را یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز دید.

سرداری رشیدکه کابوس دشمنان قسم خورده اسلام و انسانیت بود؛ مردی که علم و دانایی را با هوش سرشار خود در میدان نبرد به توانایی تبدیل کرد و برای جهاد در راه حق آرام نداشت و در رهگذر فانی این دنیا بر سر عهدی که با خدا بسته بود تا آخرین لحظه صادقانه ایستاد.

آنچه در روز شهادت ایشان و یار باوفایش " ابومهدی المهندس" در ذهن دنیا و حافظه ی تاریخ ماندگار شد، شکوه و عظمت حضور زنان و مردان جهان اسلام در وداع جهانی با ایشان بود که رمز ماندگاری و فراموش نشدن شان همانی ست که سردار جغرافیای مقاومت خود فرمود : "شرط شهید شدن، شهید بودن است.

اینجانب سومین سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز و فرمانده همیشه پیروز سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده بزرگوار آن شهیدان، ملت شریف و بزرگ ایران و همه دوستدارانش تسلیت عرض می کنم. برای روح بلند این سردار بزرگ علو درجات الهی و برای همگان الگوپذیری از این اسطوره تاریخی جهان و استمرار راه و مکتب باعزتش با عزمی فزونتر از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار