مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

توزیع اقلام ورزشی با اولویت مناطق کم‌برخوردار در سطح مدارس استان فارس انجام می‌شود

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت امروز تعداد 33 هزار و 500 قلم تجهیزات ورزشی به ارزش 70 میلیارد ریال تهیه و روانه مدارس می‌شود و این اقلام با اولویت مناطق کم‌برخوردار در سطح مدارس استان توزیع می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۵۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
توزیع اقلام ورزشی با اولویت مناطق کم‌برخوردار در سطح مدارس استان فارس انجام می‌شود

محمدخلیل عسکری در آئین توزیع 33 هزار و 500 قلم تجهیزات ورزشی مدارس و البسه معلمان تربیت بدنی فارس که با حضور محمد جعفری؛ مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش در مجموعه ورزشی نرجس شیراز برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد یک اقدام ارزشمند و پهلوانی هستیم، از معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و حوزه تربیت بدنی استان تقدیر می کنم.

وی بر حضور پررنگ دانش آموزان در مراسم ورزشی تاکید و عنوان کرد: به عنوان یک معلم انتظار دارم رویدادهای خوبی که انجام می شود دارای پیوست هویت ملی و دینی نیز باشد.

عسکری با اشاره به میزبانی فارس در مسابقات ورزشی کشوری در دهه فجر گفت: پیوست فرهنگی در مسابقات ورزشی امری است که از هم اکنون در دستور کار برگزارکنندگان مسابقات ورزشی قرار دارد.

وی ادامه داد: توزیع اقلام ورزشی در مدارس با رویکرد عدالت ورزشی صورت می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اهداف سند تحول مسابقات ورزشی در مدارس برگزار می شود، برای بهتر برگزار شدن این مسابقات نیازمند تجهیزات ورزشی هستیم.

وی اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش در یک اقدام ارزشمند تجهیزات ورزشی را به ارزش 900 میلیارد ریال در مدارس سراسر کشور توزیع می کند.

عسکری تصریح کرد: امروز تعداد 33 هزار و 500 قلم تجهیزات ورزشی به ارزش 70 میلیارد ریال تهیه و از امروز روانه مدارس می شود.

وی ادامه داد: این اقلام ورزشی با اولویت مناطق کم برخوردار در سطح مدارس استان توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار