امام جمعه شهرستان اسلامشهر تاکید کرد:

ضرورت سرمایه‌گذاری برای دانش‌آموزان مدارس دولتی، در راستای موفقیت درآزمون سراسری

اسلامشهر(پانا)- امام جمعه شهرستان اسلامشهر گفت، می‌بایست برای دانش‌آموزان مدارس دولتی در آزمون سراسری سرمایه‌گذاری بیشتری شود، تا علاوه بر دانش‌آموزان مدارس غیردولتی شاهد موفقیت بیشتری از جانب دانش‌آموزان مدارس دولتی نیز باشیم.

کد مطلب: ۱۳۳۵۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت سرمایه‌گذاری برای دانش‌آموزان مدارس دولتی، در راستای موفقیت درآزمون سراسری

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در جریان دیدار با اعضاء شورای تحول آموزش و پرورش شهرستان که در دفتر امام جمعه برگزارشد، در سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در سخنانی اظهارکرد: آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است و در روایات ائمه معصومین(ع) بر آموزش و تربیت جوانان سفارش شده است.

وی در ادامه بیان کرد: شهرستان اسلامشهر یک‌هزار شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده و به شهر قاریان قرآن، مدال‌آوران ورزشی و گروه‌های سرود شهرت دارد و می‌بایست از ظرفیت موجود در شهرستان به بهترین نحو استفاده شود.

امام جمعه اسلامشهر افزود: باید در دو محور آموزش و پرورش سعی بیشتری صورت گیرد، تا عمر نوجوانان و جوانان ما به هدر نرود و ضرورت دارد در آموزش و پرورش انجام هیچ کاری ما را از وظیفه آموزشی و پرورشی باز ندارد.

حجت‌الاسلام برقراری تصریح کرد: می‌بایست برای دانش‌آموزان مدارس دولتی در آزمون سراسری سرمایه‌گذاری بیشتری شود تا علاوه بر دانش‌آموزان مدارس غیر دولتی شاهد موفقیت بیشتری از جانب دانش آموزان مدارس دولتی باشیم.

در ادامه این برنامه اکبرقنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با ارائه گزارشی از مسائل آموزش و پرورش به مواردی از جمله،تحصیل 6000نفر دانش‌آموزان اتباع، بازگشایی مدارس پلمپ شده، تلاش در راستای رضایت عمومی، کسب رتبه‌های برتراستانی در حوزه پرورشی و ورزشی، تجلیل از خانواده شهدا و اعزام دختران واحدهای آموزشی به اردوهای راهیان نور اشاره کرد.

خبرنگار:ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار