مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل:

هنرواره «عباس زمان» در مشگین‌شهر برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی هنرواره «عباس زمان» در مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۵۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
هنرواره «عباس زمان» در مشگین‌شهر برگزار می‌شود

عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: این رویداد در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می‌شود تا برای دومین سال شهرستان مشگین‌شهر در هفته آینده شاهد برگزاری این رویداد با همکاری و مشارکت هنرمندان و اصحاب فرهنگ باشد.

وی مشارکت شهرستان‌های استان را در برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری یادآور شد و خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع عادلانه امکانات فرهنگی و هنری و برگزاری مناسب رویدادها در شهرهای مختلف هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری مسابقه شعر و ادبیات «بصیرت سلیمانی» خبر داد و گفت: فراخوان این مسابقه در سطح ملی انجام شده و تاکنون از ۲۲ استان کشور آثار متنوع برای این رویداد ارسال شده است.

بحرالعلومی بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا آثار منتخب این رویداد ادبی را در قالب کتاب و مجله چاپ و منتشر کنیم.

وی ادامه داد: نمایشگاه عکس شهید سلیمانی در موقعیت‌های مختلف در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده و در روزهای آینده در فدک نیز این نمایشگاه برپا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: ما آمادگی داریم تا عکس‌های متنوعی از سلحشوری‌های شهید سلیمانی را در صحنه‌های رزمی و غیررزمی در دستگاه‌های مختلف در معرض دید قرار دهیم که با درخواست دستگاه‌های اجرایی استان آماده برگزاری نمایشگاه هستیم.

بحرالعلومی تصریح کرد کرد: همزمان با برگزاری مسابقه شعر بصیرت سلیمانی قرار است وصیت‌نامه این شهید والامقام قرائت شده و خوشنویسان استان فرازهایی از این وصیت‌نامه را کتابت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار