با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری صورت می‌گیرد؛

غنی‌سازی تولید محتوا در رسانه‌های زیست‌بوم

تهران (پانا) - با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، تولید محتوا در رسانه‌های زیست‌بوم خلاق، غنی‌سازی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۵۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
غنی‌سازی تولید محتوا در رسانه‌های زیست‌بوم

با همکاری دبیرخانه توسعه زیست‌بوم صنایع خلاق، حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با استفاده از ظرفیت دانشی اساتید، محققان، دانشجویان، مدیران و کارشناسان شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی؛ محتوای تولید شده در این عرصه ارتقا می‌یابد.

در این فراخوان آمده است که مقالات، گزارش‌ها و اطلاعات مناسب برای عرضه در رسانه‌های مرتبط با موضوعات «اقتصاد خلاق در ایران، منطقه و جهان»، «سرمایه‌گذاری در صنایع خلاق»، «نقش صنایع خلاق در اشتغال‌زایی»، «بررسی وضعیت صنایع خلاق و فرهنگی در نظام آموزشی کشور»، «راهکارهای توسعه بازار در صنایع خلاق»، «پویانمایی و فیلم»، «آموزش، یادگیری»، «بازی ویدئویی و موبایلی»، «بازی، اسباب‌بازی و سرگرمی»، «رسانه‌های صوتی و تصویری»، «صنایع‌دستی، گردشگری و میراث‌فرهنگی»، «نوآوری اجتماعی»، «طراحی، معماری و ساختمان»، «کتاب، تولید محتوا، چاپ و نشر»، «گیاهان دارویی و طب سنتی»، «مالی، سرمایه‌گذاری، بیمه»، «مد و پوشش»، «هنرهای تجسمی و نمایشی» و «غذا و نوشیدنی» مورد حمایت قرار می‌گیرد.

در این فراخوان تاکید شده است که به منظور استفاده از همه ظرفیت‌های موجود؛ شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان حوزه صنایع فرهنگی و خانه‌های خلاق و نوآوری و تیم‌های فعال در این حوزه‌ها می‌توانند گزارش عملکرد و اقدامات خود را نیز برای انتشار ارائه کنند. مقالات و گزارش‌ها به نام تدوین کننده منتشر خواهد شد. همچنین در صورتی که مقالات سابقه انتشار نداشته باشند، حق‌التألیف نیز پرداخت می‌شود.

علاقه‌مندان آثار خود را به ایمیل ircreative.articles@gmail.com ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار