صدور ۹۴ هزار حکم برای فرهنگیان بوشهری در سال ۱۴۰۱

بوشهر(پانا) - مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر گفت در سال جاری ۹۴هزار و ۴۳۶ حکم شامل ۵۲ و ۲۳۰ حکم در حوزه رتبه‌بندی، ۱۵ هزار حکم افزایش سنواتی، ۲۵ هزار حکم ترمیم و ۲ هزار و ۲۱۶ حکم در حوزه استخدام جدید و بازنشستگی برای فرهنگیان این استان صادر شده است.

کد مطلب: ۱۳۳۴۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
صدور ۹۴ هزار حکم برای فرهنگیان بوشهری در سال ۱۴۰۱

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، حمدالله اژدری در کارگاه آموزشی کارشناسان امور اداری شهرستان ها و مناطق در مرکز فرهنگی رفاهی شهید فرهنگیان مرحوم نبوی با اشاره به شرایط کاری امور اداری اظهار کرد: شرایط کاری در مجموعه اداری با حجم زیاد کار به همراه تغییرات در ساختار مواجه است که با ایثار و سعه صدر شبانه روزی کارشناسان این حوزه، فعالیت‌ها انجام می‌شود.

وی افرود: نیروهای اداری به عنوان سرمایه های انسانی با ارزش هستند که به صورت شبانه روزی در اجرای برنامه‌های سازمان نقش آفرینی می‌کنند.

اژدری اظهار کرد : با اجرای قانون اجرای قانون رتبه بندی و مواجه شدن با تغییرات بسیاری از جمله ارسال نگارش‌های مختلف از سوی وزارتخانه اما کارشناسان حوزه امور اداری همکاران با امانت‌داری در صدور احکام اقدام کرده‌اند.

وی در پایان گفت: جمع اوری و مستندسازی تجارب همکاران فرهنگی یکی از موضوعات مهم اجرایی کار همکاران امور اداری است که اجرای آن ضرورت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار