رسول معتمدی: تا دو ماه دیگر تمرینات سبک با وزنه را شروع می‌کنم

تهران (پانا) - ملی پوش وزنه برداری ایران با اشاره به آخرین وضعیتش پس از انجام عمل جراحی گفت با تشخیصی که پزشکان داده‌اند از یکی - دو ماه دیگر تمریناتش را با وزنه آغاز خواهم کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
رسول معتمدی: تا دو ماه دیگر تمرینات سبک با وزنه را شروع می‌کنم

رسول معتمدی ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم کشور که در جریان هفته نخست مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور دچار آسیب دیدگی عضله دست چپ شده بود، این روزها در آکادمی ملی المپیک حضور دارد و تحت نظر پزشکان روند درمان را طی می کند.

معتمدی درباره آخرین وضعیت خودش می‌گوید: روز دوشنبه آتل دستم را باز کردم و به توصیه دکتر کامرانی مجددا عکس گرفتم. طبق تشخیص ایشان، وضعیت پارگی عضله بهبود پیدا کرده است. در دو هفته گذشته تمرینات بدنسازی را بدون فشار روی دست چپ ادامه دادم. قرار بر این است که هر دو هفته یک بار ویزیت انجام شود تا در زمان مناسب بتوانم تمرینات اصلی را شروع کنم اما پیش بینی خودم این است که از یکی دو ماه آینده بتوانم بدنسازی و تمرینات سبک مثل تمرین با کش و کمی تمرین با میله را انجام دهم.

معتمدی با وجود اینکه حضور در رقابتهای جهانی کلمبیا را از دست داد اما در رتبه نخست دسته ۱۰۲ کیلوگرم رنکینگ جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفت.

ورزشکاران برای کسب امتیازات لازم جهت به دست آوردن سهمیه حضور در المپیک باید در دو مسابقه قهرمانی بزرگسالان جهان ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ و سه مسابقه از پنج گزینشی (مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲، قهرمانی قاره ها ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴، گرند پری ۱ و ۲) شرکت کنند بنابراین معتمدی هنوز فرصت کافی برای بازگشت به میادین را داراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار