تیم ملی وزنه‌برداری ایران در سکوی جهان ایستاد

تهران (پانا) - تیم ملی وزنه برداری ایران بدون کسب مدال طلای مجموع به عنوان هفتمی مسابقات جهانی دست پیدا کرد. وزنه بردار باتجربه کشورمان هم به عنوان ششمین نفر برتر این مسابقات معرفی شد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تیم ملی وزنه‌برداری ایران  در سکوی جهان ایستاد

مسابقات جهانی وزنه برداری که از هفته گذشته به میزبانی شهر بوگوتا کلمبیا آغاز شده بود، بامداد امروز شنبه با برگزاری رقابتهای فوق سنگین به پایان رسید و تیم ملی ایران در رده بندی امیتازی عنوان هفتم را به خود اختصاص داد و در رده بندی مدالی نهم شد. تیم بانوان هم در رده بندی امتیازی سی ام شد.

در این مسابقات وزنه برداران کشورمان که با هفت نماینده در بخش مردان و چهار نماینده در بخش زنان راهی کلمبیا شده بودند، نتوانستند مطابق انتظارات عمل کنند و بدون کسب مدال طلا مجموع به کار خود پایان دادند.

در بخش مردان، رضا دهدار مدال طلا یک ضرب و نقره مجموع دسته ۱۰۲ کیلوگرم گرفت و کیانوش رستمی و مهدی کرمی نیز هر کدام مدال نقره یک ضرب دسته های ۸۹ و ۱۰۹ کیلوگرم را کسب کردند. علی داودی، آیت شریفی و حافظ قشقایی موفق به کسب مدال نشدند و مصطفی جوادی نیز اوت شد.

در بخش زنان، نمایندگان ایران موفق به کسب مدال نشدند و الهام حسینی پانزدهم، پریسا نورعلی هفدهم و زینب شیخ ارباب دهم جهان شدند و الهه رزاقی نیز اوت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار