مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

فضای بیش از ۲۰۰ مدرسه استان فارس، معطر به عطر شهدا شدند

شیراز(پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در آیین تشییع‌وخاکسپاری شهید‌دانش‌آموز ۱۷ ساله گمنام ، با تاکید براینکه رویکرد آموزش‌و‌پرورش‌استان فارس در اجرای این برنامه دانش‌آموز محوری است و عمده کار به عهده دانش‌آموزان و با حضورشان انجام می‌شود، گفت: حضور شهدا در فضای آموزش و پرورش، ترویج کننده فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۳۴۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
فضای بیش از ۲۰۰ مدرسه استان فارس، معطر به عطر شهدا  شدند

محمد خلیل عسکری افزود: بنا بر این است که حضور شهدا ترویج کننده فرهنگ ایثار و شهادت در قالب مبانی اعتقادی و ترویج مبانی دینی و حفظ و تقویت میهن دوستی و علاقه به ایران عزیز که شهدای ما با این رویکردها اجازه ندادند که زره‌ای از خاک ایران در تصرف با دشمن باشد.

وی در ادامه ضمن اینکه شهدا پرچم کشورمان را به عنوان هویت ملی برافراشته نگه داشتند خاطر نشان کرد: در این مسیر تلاش کردیم با استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان و تشکل‌های دانش‌آموزی موکب‌ها شکل گرفتند و دانش‌آموزان در بیش از ۲۰۰ مدرسه در استان فارس پذیرای شهدای گمنام بودند و پیکر شهدا را در فضای مدرسه تشییع کردند.

وی گفت: دانش‌آموزان ما امروز در حال حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی هستند و یکی از الزامات این است که فرهنگ ایثار و شهادت را در بین دانش‌آموزان ترویج دهیم و بهترین مروج شهدای عزیز هستند.

عسکری ضمن تشکر از حضور اولیای دانش‌آموزان و همراهی همیشگی آن‌ها افزود: مراسم‌های آموزش و پرورش با حضور دانش‌آموزان و با محوریت دانش‌آموزان انجام می‌شود.

دانش‌آموز خبرنگار: هانیه شفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار