رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

مردم همچنان دلداده نظام و شهدا هستند

تهران (پانا) - رییس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد که مردم همچنان دوستدار و دلده نظام اسلامی و شهدا هستند و پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۳۴۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مردم همچنان دلداده نظام و شهدا هستند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی شامگاه دوشنبه در آیین وداع با پیکر پاک ۱۴ شهید گمنام دفاع مقدس که با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان و خانواده های معظم شهدا در محل مصلای ساری برگزار شد، افزود: شهدا انسان های بزرگی بودند که با گذشتن از تمام هستی و جان شیرین خود، عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش فعلی کشورمان، مدیون ایستادگی رزمندگان اسلام در برابر دشمنان در هشت سال دفاع مقدس و خون پاک شهداست.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، خاطرنشان کرد: ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی تمام عیار برای بشیرت است.

آیین وداع با ۱۴ شهید گمنام دفاع مقدس در ساری

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به صبر و بصیرت حضرت زهرا (س)، افزود: حضرت فاطمه (س) با بصیرت کامل مدافع حق و حقیقت بود و شهدا نیز با تاسی از ایشان مدافع قوی برای نظام اسلامی بودند.

آیین وداع با ۱۴ شهید گمنام دفاع مقدس شامگاه دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم ساری در محل مصلای نمازجمعه این شهر برگزار شد.

آیین تشییع استانی پیکرهای مطهر شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) فردا سه شنبه ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهدای ساری تا میدان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

طبق برنامه قرار است چهار شهید گمنام دفاع مقدس فردا پس از برگزاری آیین تشییع در چهار منطقه شهر ساری به خاک سپرده شوند.

مازندران در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار