مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

هویت بخشی ملی، انقلابی و اسلامی به دانش‌آموزان مهمترین رسالت تربیتی در مدارس است

زاهدان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت هویت بخشی ملی، انقلابی و اسلامی به دانش‌آموزان، مهم‌ترین رسالتی است که معاونان و مربیان پرورشی در مدارس بر عهده دارند.

کد مطلب: ۱۳۳۴۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
هویت بخشی ملی، انقلابی و اسلامی به دانش‌آموزان مهمترین رسالت تربیتی در مدارس است

حسنعلی میرعبدی در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش استان که به مدت 2 روز در اردوگاه فاطمه الزهرا (س) زاهدان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: حضرت زهرا به عنوان فردی بصیر که در جامعه خود روشنگری می کند انسانی جریان ساز و تاثیرگذار است که به الگویی عملی و علمی برای همه زمان ها و زمان تبدیل شده است.

وی با تاکید بر نگاه ویژه معاونان پرورشی به جریان شناسی حضرت زهرا (س) افزود: در آموزه‌های وحیانی تزکیه مقدم بر تعلیم است و این موضوع اهمیت نقش مربیان پرورشی را می رساند.

میرعبدی خاطرنشان کرد: مربیان پرورشی در واقع گوهرِ شخصیت دانش آموزان را جلا می دهند؛ بنابراین باید در تربیت و پرورش استعدادهای آنان نهایت تلاش خود را به کار ببندند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه خروجی اقدامات و فعالیت های پرورشی باید در کف مدرسه مشاهده شود، گفت: یک مربی پرورشی کارآمد می تواند مدرسه را به کانون تربیت تبدیل کرده و از این طریق زمینه تربیت نسلی با هویت ملی، دینی و انقلابی را در جامعه فراهم کند.

دانش آموز خبرنگار: بهناز براهویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار