مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا(ص) استان سیستان و بلوچستان:

مدارس خاستگاه رشد و بالندگی است

زاهدان(پانا) - مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا(ص) استان سیستان و بلوچستان گفت مدارس به عنوان پایگاه حضور نوجوانان، خاستگاه رشد و بالندگی در جامعه است.

کد مطلب: ۱۳۳۳۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس خاستگاه رشد و بالندگی است

حسن نوری، مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا(ص) در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی و رؤسای ادارات دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان گفت: ایران مستقل، الگوی آزادی خواهان در سرتاسر عالم قرار گرفته و به همین دلیل دشمن با تمام قوا به منظور ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی به میدان آمده است.

وی افزود: دشمن پس از ناامیدی در میدان جنگ سخت، به سراغ جنگ ترکیبی و چند بعدی رفته است و ما باید با شناخت صحیح از وضعیت موجود به مقابله با این هجوم همه جانبه بپردازیم.

حسن نوری در ادامه گفت: وقایع اخیر، چهره واقعی منافقین و دشمنان نظام را آشکار کرد و ما باید ماهیت فتنه را برای دانش آموزان تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: تبیین افتخارات و دستاوردهای نظام می تواند باعث تزریق حس خودباوری و امید در بین جوانان و نوجوانان شود.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا(ص) استان سیستان و بلوچستان یکی از مهم ترین وظایف معاونین پرورشی مدارس را انتقال امید و تزریق روحیه خودباوری در دانش آموزان خواند و افزود: مدارس باید پایگاه پمپاژ امید در جامعه باشد.

وی وحدت را یکی شاخصه های بارز مردم سیستان و بلوچستان خواند و افزود: مردم سیستان و بلوچستان سالهاست درکنار هم زندگی کرده اند و دشمن وحدت بین تشیع و تسنن را در استان مورد هدف قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار