بانوان امیدآفرین فرهنگی استان بوشهر تجلیل می‌شوند

بوشهر (پانا) - مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در امور زنان از شناسایی و تجلیل از بانوان امیدآفرین، نمونه و خلاق فرهنگی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بانوان امیدآفرین فرهنگی استان بوشهر تجلیل می‌شوند

لیلا ناظرزاده اظهار کرد: در راستای عملیاتی شدن شاخص‌ها و برنامه‌های حوزه امور بانوان در سال تحصیلی 1402-1401، بانوان و مادران نمونه فرهنگی شناسایی شده و در همایش استانی بانوی امیدآفرین تجلیل و به جامعه به عنوان الگوهای موفق معرفی می‌شوند.

وی افزود: همه بانوان فرهنگی شاغل رسمی می‌توانند مستندات خود را حداکثر تا ۱۲ دی ماه جاری به مدارس محل خدمت خود تحویل دهند.

ناظرزاده ادامه داد: بانوان مأمور در دستگاه‌های اجرایی و بانوانی که در مرخصی هستند، نمی‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مستندات ارائه شده در سه سطح مدرسه، شهرستان/ منطقه و دبیرخانه استانی بررسی شده و بانوان امیدآفرین در سطح استانی همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در همایش استانی "بانوی امیدآفرین" در هفته پایانی ماه جاری تجلیل می‌شوند.

ناظرزاده در پایان یادآور شد: آشنایی بانوان با قابلیت‌ها و توانمندی‌هایشان، اعتلای نقش مادران در خانواده، جوانی جمعیت و کارآفرینی، ترویج فرهنگ زندگی فاطمی بین بانوان و الگوسازی مطلوب بانوان توانمند برای دختران دانش‌آموز و مادران جامعه از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار