معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

اگر راه امام رضا را بشناسیم و در خط ولایت باشیم، امام رضایی هستیم

اصفهان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت راه انس با امام رضا ، شناخت امام رضا و بودن در جمع امام رضایی‌هاست اگر راه امام رضا را بشناسیم و در خط ولایت باشیم. ان شاءلله امام رضایی هستیم.

کد مطلب: ۱۳۳۳۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اگر راه امام رضا را بشناسیم و در خط ولایت باشیم، امام رضایی هستیم

مراسم یلدای رضوی توسط کانون نورباران با همکاری آستان قدس رضوی برگزار شد. در ابتدا هدایایی به همه شرکت کنندگان اهدا شد ، پس از دریافت هدایا، کودکان با خانواده های خود در محوطه اردوگاه به تفریح و بازی پرداختند و از شهربازی این مجموعه استفاده کردند . ظهر پس از اقامه نماز ، در رستوران مجموعه ناهار را صرف کرده و پس از کمی استراحت به سالن اردوگاه رفته و جشنی برای آنان برپا شد. در این جشن جوایز مختلفی به عناوین مختلف مانند برترین حجاب ، جوایز اقامه نماز و غیره به کودکان اهدا شد و در پایان نیز بین همه شرکت کنندگان قرعه کشی به عمل آمد و ده نفر از شرکت کنندگان به جایزه ویژه سفر به مشهد مقدس به همراه یکی از اعضای خانواده را دریافت کردند.
مهدی نم نبات معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش در گفتگو با پانا در رابطه با موضوع چگونگی انس دلها با امام رضا گفت: راه انس با امام رضا ، شناخت امام رضا و بودن در جمع امام رضایی هاست اگر راه امام رضا را بشناسیم و در خط ولایت باشیم. ان شاءلله امام رضایی هستیم. و دعا می کنم همه آنهایی که امام رضا را دوست دارند هر چه زودتر به حرم امام رضا بروند.

خبرنگار :هستی جعفری، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار