میرزاده:

دانشگاه آزاد وجه المصالحه جریان‌های سیاسی نیست/ دانشگاه ازاد امانت مردم است

خبرگزاری پانا: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد باید محیطی پرنشاط و نه وجه‌المصالحه جریان‌های سیاسی باشد، تأکید کرد: وامدار هیچ گروه یا حزب سیاسی نیستم.

کد مطلب: ۱۳۳۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، حمید میرزاده امروز در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: امروزه مشارکت در تولید علم و تبدیل آن به ثروت به یک مسابقه جهانی بین ملت‌ها تبدیل شده است که به همین دلیل مسئولیت دانشگاهیان برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور دو چندان می‌شود و غفلت از توسعه علمی کشور آثار زیانباری دارد که نسل‌های آینده را رنجور و بنیان‌های اقتصادی و اجتماعی کشور را سست می‌کند.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشکر از خداوند به خاطر اینکه در دانشگاهی مسئولیت گرفته که بزرگترین دستاورد علمی فرهنگی انقلاب اسلامی و بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است، خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که در دانشگاهی آمده‌ام که امام عظیم‌الشان راحل اولین حامی آن مقام معظم رهبری و آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و یادگار امام مرحوم سیداحمدخمینی بنیانگذار و موسس آن بودند.
وی با اعلام اینکه دانشگاه آزاد گنجی مملو از دانشمندان فرهیخته، دانشجویان پرتلاش و کارکنانی دلسوز و وارسته است، تصریح کرد: روش‌های من و همکارانم بر اساس شفافیت، صداقت، پرهیز از افراط و تفریط، حرکت در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و برنامه‌ها و طرح‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان بنیانگذار اصلی این دانشگاه و اعضای هیات موسس و هیات امنای دانشگاه خواهد بود.
میرزاده با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد امانت مردم است، تأکید کرد: ما باید امانت‌دار مردم باشیم، بنابراین من نه برای تقابل و دشمنی بلکه برای تعامل، نشاندن درخت دوستی، هم‌افزایی، همفکری، هم‌اندیشی، همکاری و همدلی با همه کسانی که دوستدار علم و دانش و فناوری هستند، آمده‌ام و در این راه دست دوستی و نیاز خود را برای توسعه علمی کشور و مشارکت فزاینده در تولید علم جهانی و رفع نیازهای کشور به سوی همه دلسوزان، فرهیختگان و جامعه علمی و فرهنگی کشور دراز می‌کنم.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: سوابق 30 سال گذشته من نشان می‌دهد که همواره مدیری مستقل بوده و وامدار هیچ گروه و حزب سیاسی نیستم. بلکه منافع دانشگاه برای من بر همه چیز ارجحیت دارد.
وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی باید یک محیط علمی پرنشاط باشد و نه وجه‌المصالحه جریان‌های سیاسی، خاطرنشان کرد: بنابراین برای رسیدن به این نقطه از همه ظرفیت‌های شایسته با هر گرایش سیاسی استفاده خواهم کرد و توسعه علمی دانشگاه در صدر برنامه‌های این مدیریت خواهد بود.
میرزاده در پایان همچنین با تشکر از فرهاد دانشجو رییس سابقه دانشگاه آزاد گفت: دانشجو در مدت فعالیت خود خدمات ارزنده‌ای را به این دانشگاه ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار