رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد:

شوراهای دانش‌آموزی مطالبه‌گری را در جامعه گسترش دهند

مروست (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان یزد، نقش مجلس دانش‌آموزی را در آماده‌سازی دانش‌آموزان برای زندگی اجتماعی آینده مهم توصیف کرد و گفت اعضای شوراهای دانش‌آموزی باید مطالبه‌گری را در سطح جامعه گسترش دهند.

کد مطلب: ۱۳۳۳۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای دانش‌آموزی مطالبه‌گری را در جامعه گسترش دهند

محمدملاباقری در آیین انتخابات مجلس دانش آموزی شهرستان مروست عنوان کرد: دانش آموزان در این مجلس شکل خوبی از دموکراسی را تجربه می‌کنند و خود را برای پذیرفتن مسئولیت‌ها در آینده آماده خواهند کرد.

وی افزود: خبرگزاری پانا در سازمان دانش آموزی یک ظرفیت خوب و ارزشمند است که مجلس دانش آموزی می تواند از این ظرفیت برای بیان دیدگاه‌ها و برنامه های خود بهره ببرد.

مجید نجفی، مدیر آموزش و پرورش مروست هم در این نشست اظهار کرد: مجلس دانش آموزی نقش قابل توجهی در ارائه و انعکاس مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش دارد و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

نجفی افزود: اعضای مجلس دانش آموزی می توانند با مطرح کردن مشکلات این حوزه به حل و فصل مشکلات نظام تعلیم و تربیت کمک کنند.

در پایان این نشست که با حضور منصوره صنعتی، مسئول مجلس دانش آموزی استان یزد برگزار شد، پس از رای گیری بین دانش آموزان شورای دانش آموزی، افراد منتخب برای عضویت در مجلس دانش آموزی استان مشخص شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار