یک مدرس فدراسیون فوتبال:

از ظرفیت‌های بالقوه جوانان در همه زمینه‌ها استفاده بهینه شود

بهاباد (پانا) - یک مدرس فدراسیون فوتبال به استفاده از ظرفیت‌های بالقوه جوانان در همه زمینه‌ها خصوصا ورزش تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
از ظرفیت‌های بالقوه جوانان در همه زمینه‌ها استفاده بهینه شود

دوره مربیگری درجه D فوتبال آسیا با همکاری اداره ورزش وجوانان استان، هیئت فوتبال شهرستان بهاباد و با نظارت فدراسیون فوتبال با شرکت 20 ورزشکار از شهرستان های بهاباد و بافق برگزار شد.

محمد ملک پور رییس ورزش و وجوانان بهاباد گفت: این دوره آموزشی به مدت ۷ روز به صورت تئوری و عملی برگزار و برای کسانی که نمره حد نصاب را کسب کردند گواهینامه مربیگری فوتبال صادر شد.

علیرضا تیموری، فرماندار بهاباد دراین مراسم در سخنانی با اشاره به اینکه ورزش غذای روح انسان به شمار می‌رود و در امور اجتماعی نیز تاثیرگذار است، عنوان کرد: بخش ورزش این شهرستان نیازمند توجه بیشتر است، البته‌ تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته، ولی با توجه به گستردگی ورزش کمبود‌هایی نیز مشاهده می شود.

وی افزود: زمین چمن بهاباد از ضروریات شهرستان است و با توجه به اینکه مبلغ ۵۰ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد ما آمادگی برای شروع کار را داریم.

درادامه این مراسم احسان توکلی، مدرس رسمی فدراسیون فوتبال در سخنانی با بیان اینکه بهترین رویکرد دوره مربی‌گری درجه D آسیا، آشنایی شرکت‌کنندگان با حرفه مربی‌گری و فراگیری تکنیک‌های فوتبال برای آموزش تیم‌ها در رده پایه است، افزود: هدف از برگزاری این دوره، تغییر نگرش و ارتقای دانش حرفه مربی‌گری در شرکت‌کنندگان است که خوشبختانه شرکت‌کنندگان نیز از انگیزه بالایی برخوردار هستند که این نویدبخش آینده‌ای روشن برای فوتبال کشور است.

وی در پایان با بیان اینکه جوانان شهرستان بهاباد استعدادها و ظرفیت‌های خوبی دارند، بیان کرد: مسئولین شهرستان از ظرفیت‌های بالقوه جوانان در تمامی زمینه ها به خصوص ورزش استفاده بهینه ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار