جشنواره رسانه‌ای ابوذر در فارس برگزار می‌شود

شیراز (پانا) - دبیر پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس از آغاز فرایند برگزاری این جشنواره بزرگ رسانه‌ای در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره رسانه‌ای ابوذر در فارس برگزار می‌شود

بهنام کشاورز با بیان اینکه برای هشتمین سال متوالی است که این جشنواره در سطح کشور و پنجمین سال در استان فارس برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره در بخش‌های «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «تیتر»، «یادداشت»، «کاریکاتور»، «موشن گرافیک»، «فیلم خبری» و «عکس» برگزار خواهد شد.

وی فراهم کردن زمینه معرفی و حمایت از فعالیت‌های فاخر و آثار ارزشمند اصحاب رسانه را از مهم‌ترین اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: افزایش کمی و کیفی تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش‌آفرینی برای دلسوزان عرصه رسانه، شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت‌های ویژه برای فعالیت در عرصه‌های گسترده تر، فراهم کردن زمینه پیگیری و پاسخگویی مسئولین در باب آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و جریان‌سازی رسانه‌ای را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه استان فارس در جشنواره سال گذشته مشارکت فعالانه داشتند و آثار ارزشمندی در موضوعات جشنواره برای دبیرخانه ارسال کردند، گفت: امیدواریم در جشنواره امسال نیز هم در بخش استانی و هم کشوری شاهد درخشش هم استانی های فرهیخته باشیم.

وی ادامه داد: هر فردی می‌تواند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کند.

این فعال رسانه‌ای، محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان را تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، شیراز، شهر فرهنگ شهروندی و بانوان و مشارکت اجتماعی ذکر کرد.

وی بیستم دی ماه امسال را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر عنوان کرد و گفت: آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را دارد که از یکم بهمن ۱۴۰۰ تا دی ماه جاری در نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشد.

به گفته کشاورز، برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت و اختتامیه مرحله استانی این جشنواره در مراسمی برگزار و از برترین‌های بخش‌های مختلف با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل خواهد شد.

این فعال رسانه‌ای در پایان عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس رایانامه aboozarfars@chmail.ir یا به صورت فایل پی‌دی‌اف در شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۲۱۴۲۹۱۵۳۲ و یا به آدرس خیابان فردوسی، کوچه پروانه، جنب سالن مجتمع فرهنگی ورزشی شلمچه، سازمان بسیج رسانه فارس ارسال کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار