رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان:

تاسیس مرکز نیکوکاری شهید شهریاری در سازمان دانش‌آموزی زنجان؛ دانش‌آموزان نیازمند شناسایی می‌شوند

انعقاد تفاهمنامه بین کمیته امداد و سازمان دانش‌آموزی استان زنجان سبب هم‌افزایی در ارائه خدمات می‌شود

زنجان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان ضمن استقبال از انعقاد تفاهمنامه بین کمیته امداد و سازمان دانش‌آموزی استان گفت این تفاهمنامه سبب هم‌افزایی و استفاده مشترک از ظرفیت 2 دستگاه در ارائه خدمات مطلوب می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۲۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تاسیس مرکز نیکوکاری شهید شهریاری در سازمان دانش‌آموزی زنجان؛ دانش‌آموزان نیازمند شناسایی می‌شوند

راویه قاسمی در جریان بازدید مدیرکل کمیته امداد از سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا استان زنجان اظهار کرد: اقدامات و کمک‌های سازنده کمیته امداد به جامعه هدف باعث خرسندی و امیدواری مردم و به‌ویژه جامعه هدف می‌شود

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا خاطرنشان کرد: سازمان دانش‌آموزی در حوزه برگزاری کلاس‌های کنکور، آماده همکاری با کمیته امداد جهت تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان تحت حمایت است.

قاسمی در خصوص تاسیس مرکز نیکوکاری شهید شهریاری در سازمان دانش‌آموزی استان زنجان بیان کرد: کمک‌های مالی از مناطق و نواحی به حساب این مرکز واریز شده و به‌صورت متمرکز از این طریق به دانش‌آموزان نیازمند که شناسایی شده‌اند، کمک می‌شود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان گفت: جشن عاطفه‌ها یکی از مهمترین برنامه‌ها است که با مشارکت سازمان دانش‌آموزی اجرا می‌شود و در این راستا ضمن ابلاغ بخشنامه به مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان، پیگیری‌های لازم جهت انتخاب مدرسه پایلوت و دریافت گزارشات مربوطه صورت می‌گیرد تا این جشن در تمام مدارس استان برگزار شده و از این طریق بتوان کمک‌هایی برای اقشار نیازمند ارائه کرد.

وی با بیان اینکه اردوی زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس توسط سازمان دانش‌آموزی آغاز خواهد شد، اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی در این زمینه نیز آماده همکاری با کمیته امداد در برگزاری هرچه بهتر این اردوی معنوی و زیارتی است.

قاسمی تاکید کرد: اجرای برنامه‌های مختلف به تنهایی از عهده یک دستگاه برنمی‌آید و نیاز به همکاری، همراهی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه است.

وی ضمن استقبال از انعقاد تفاهمنامه مشترک بین کمیته امداد و سازمان دانش‌آموزی استان زنجان ابراز کرد: این تفاهمنامه سبب هم‌افزایی و استفاده مشترک از ظرفیت‌های 2 دستگاه می‌شود و سازمان دانش‌آموزی علاوه بر جشن عاطفه‌ها و مرکز نیکوکاری در حوزه‌های مختلف از جمله برگزاری کلاس‌های کنکور، آموزش دانش‌آموز خبرنگار، برگزاری اردوهای یک‌روزه آموزشی - تفریحی، برگزاری اردوهای زیارتی و... می‌تواند با کمیته امداد استان مشارکت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار