رشد بیش از 8 درصدی پروازها در شهریورماه سال جاری

خبرگزاری پانا :معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها از رشد بیش از 8 درصدی پروازها در شهریورماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: مجموع پروازهای انجام‌ شده در فضای کشور در شهریورماه به 36 هزار و 391 سورتی رسید.

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، ابراهیم شوشتری با اعلام این خبر گفت: در شهریور ماه سال جاری 15 هزار و 176 پرواز فایل شده داخلی صورت گرفته که در این بخش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 6 درصد رشد به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: در ماه گذشته 14 هزار و 333 پرواز عبوری انجام شده که در قیاس با مدت مشابه در سال 91، بیش از 14 درصد رشد را می‌توان مشاهده کرد. معاون عملیات هوانوردی با اشاره به رشد چهار و نیم درصدی نشست و برخواست‌های بین‌المللی تصریح کرد: شش هزار و 49 نشست و برخواست بین‌المللی در شهریور جاری فایل شده که نسبت به شهریور سال گذشته، 258 مورد افزایش صورت گرفته است.

شوشتری اظهار داشت: در شهریورماه جاری نسبت به ماه‌ گذشته به طور کل یکهزار و 496 سورتی افزایش در پروازهای داخلی، یکهزار و 324 سورتی افزایش در پروازهای عبوری، 704 سورتی افزایش در نشست و برخواست بین‌المللی و 154 سورتی افزایش در سایر پروازها صورت گرفته و در مجموع سه هزار و 678 سورتی افزایش به ثبت رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار