رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری در گفت‌وگو با پانا مطرح کرد؛

کاهش پیام‌های مردمی با موضوع سرقت اموال شهری

تهران (پانا) - رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) گفت پیام‌های مردمی با موضوع سرقت اموال شهری کاهش پیدا کرده است .

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
کاهش پیام‌های مردمی با موضوع سرقت اموال شهری

رضا ناصری در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه بیشترین پیام‌های مردمی مربوط به موضوعات شهری است، گفت:‌ «حوزه خدمات شهری همواره جزو موضوعات پرچالش مردم بوده است و بیشترین تماس‌ها نیز در منطقه 4 ثبت شده است.»

وی درخصوص میزان پیام‌های مردمی با موضوع سرقت اموال عمومی شهر هم گفت:‌ «هنوز هم موضوع سرقت اموال عمومی را داریم اما با رویکردهای بازدارنده‌ای که شهرداری در پیش گرفته این سرقت‌ها بسیار کمتر شده است. سرقت دریچه‌ها هنوز ادامه دارد ولی بسیار کم شده است.»

ناصری درخصوص اطلاع‌رسانی برای جمع‌آوری افراد بی‌خانمان توسط 137 که پس از تماس برای ثبت اطلاعات شماره دیگری به تماس گیرده داده می‌شود گفت:‌ «تلاش ما این است که درگاه درخواست‌های مردمی یکپارچه شود و از یک درگاه به مردم خدمات‌رسانی کنیم،‌ برای انتقال افراد بی‌خانمان به گرمخانه‌ها دو شماره تلفن دیگر هم توسط معاونت اجتماعی به این موضوعات رسیدگی می‌کرد به همین دلیل در موضوع کارتن‌خوابی در یک مقطع زمانی توجیه کافی در این زمینه صورت نگرفته بود که به‌زودی این هماهنگی هم ایجاد می‌شود.»

به گفته وی، تعداد پیام‌های شهروندان تهرانی به سامانه ۱۳۷ پلاس در آبان ماه ۱۲۲ هزار ۲۴۹ پیام بوده و به طور میانگین روزانه ۳ هزار و ۹۱۱پیام در این سامانه به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) تصریح کرد: «تعداد پیام‌های ثبت شده در آبان سال گذشته نیز ۱۳۲ هزار و ۳۸۷ پیام بوده که شاهد رشد ۳۳.۹ درصدی پیام‌های مردمی به سامانه فوریت‌های شهری بوده‌ایم. یشترین پیام‌ها مربوط به منطقه ۴ با ۱۲ هزار و ۵۳ پیام بوده است. مناطق۴،۵،۲،۱‌و ۱۵نیز بیشترین توزیع فراوانی پیام‌ها را داشتند.»

بر این اساس، در آبان ماه میزان تماس‌های تلفنی که درخواست افزایش تعداد اتوبوس را داشته‌اند به میزان 50 درصد افزایش داشته است. این درحالی است که مدیران شهری مدعی هستند در این مدت 550 اتوبوس را اورهال کرده و به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده‌اند. همچنین در این مدت تعدادی اتوبوس دولتی نیز تحویل شهرداری تهران شده است. همچنین سد معبر اصناف در پیاده‌روها دومین موضوعی است که رشد تماس ازسوی شهروندان تهرانی داشته است. نظافت معابر و لایروبی جوی های پایتخت همچنان در صدر درخواست های مردمی از شهرداری تهران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار