کارشناس امور زنان ناحیه یک بهارستان:

نقش بانوان فرهیخته در امور خانواده، تعلیم و تربیت فرزندان بسیار ارزشمند است

بهارستان یک (پانا) - کارشناس امور زنان ناحیه یک بهارستان، نقش بانوان فرهیخته در امور خانواده، تعلیم و تربیت فرزندان را بسیار ارزشمند دانست‌.

کد مطلب: ۱۳۳۲۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش بانوان فرهیخته در امور خانواده، تعلیم و تربیت فرزندان بسیار ارزشمند است

بهناز ابراهیمی، کارشناس امور زنان ناحیه یک بهارستان در نشست کمیته طرح‌های اجرایی حوزه بانوان به تشریح و تبیین طرح‌های حوزه بانوان پرداخت و بیان کرد: گروهی از مخاطبین اجرای طرح‌ها، بانوان فرهنگی هستند؛ از این‌رو نقش بانوان فرهیخته در امور خانواده، تعلیم و تربیت فرزندان بسیار ارزشمند است.

وی افزود: از سوی دیگر حضور آنان به عنوان مربیان فعال و کنشگر در جامعه، بیانگر تأثیر مثبت حضور زنان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی است؛ بنابراین توجه ویژه به دانش‌‌افزایی و توانمندسازی آنان بسیار حائز اهمیت است.

ابراهیمی ادامه داد: دانش‌آموزان دختر و والدین آنان، گروه دیگر مخاطبین طرح‌های اجرایی حوزه بانوان هستند و ما لازم است تا دانش‌آموزان را برای فعالیت‌های اجتماعی آینده آماده سازیم؛ یکپارچگی و همسو سازی آموزش دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها، توجه به شاخص‌های عدالت جنسیتی، توسعه شایستگی‌ها و نقش‌آفرینی دختران زمینه‌ حضور فعال و موثر اجتماعی دختران در حوزه‌های مختلف را بیش از پیش فراهم می‌کند.

در این جلسه پس از تبیین و تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های امور بانوان، نظرات کلیه اعضا ارزیابی و راهکارهای مناسب جهت اجرای مطلوب و مؤثر طرح‌ها مطرح گردید.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار