ویژگی‌های برجسته شخصیتی حاج قاسم، الگویی تمام عیار برای جوانان است

شیراز(پانا)- مدیر آموزش‌و‌پرورش ناحیه یک شیراز در حاشیه همایش دختران حاج قاسم گفت افتخار برگزاری همایش دختران حاج قاسم با مشارکت ۷ دبیرستان متوسطه اول و ۱ دبیرستان متوسطه دوم را داشتیم.

کد مطلب: ۱۳۳۲۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ویژگی‌های برجسته شخصیتی حاج قاسم، الگویی تمام عیار برای جوانان است

عیلرضا رمضانی افزود :هدف برگزاری این مراسم بر این بود که ارزش های والای جامعه اسلامی را به قشر آینده سازان که همین دانش‌آموزان هستند بشناسانیم.
رمضانی بیان کرد: فرایند دستگاه آموزش و پرورش و هر دستگاهی دارای یک سری انسجام است و قطعا آموزش‌و‌پرورش هم از این مقوله خارج نخواهد بود،که مهم ترین آن بخش درون‌داد،بخش فرایند و بخش برون داد است.
وی ادامه داد: بخش درون داد دانش‌آموزان ما هستند که وارد دستگاه آموزش و پرورش می‌شوند با فعالیت هایی که صورت می‌گیرد و تربیت پذیری هایی که انجام می‌شود با فراغت از تحصیل در پایه دوازدهم به عنوان برون داد تحویل اجتماع شده و یا وارد دانشگاه می‌شوند.
رمضانی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم نسل آینده ساز جمهوری اسلامی ایران را خوب تربیت کنیم و یک شهروند صالح که در اجتماع مثمر ثمر واقع بشود و با تاسی از یاد و نام و خاطره سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی بتوانیم منش ایشان را به درستی به جامعه معرفی کنیم و دخترانمان را به عنوان دختران حاج‌قاسم و دختران فاطمی پرورش دهیم.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک در ادامه ویژگی های برجسته شخصیتی حاج قاسم را اینگونه بیان کرد: نبوغ نظامی،روحیه سلحشوری و جنگندگی،روحیه شهادت طلبی،اخلاص،ارادت و تمسک به اهل بیت،ولایت مداری،تعبد و معنویت،فرامرزی بودن،یک دیپلمات برجسته،از ویژگی های بارز حاج قاسم بوده است.
رمضانی در پایان گفت:انشالله بتوانیم فرزندانی تربیت کنیم که برای کشور عزیزمان ایران مثمر ثمر واقع شوند و سربلندی و سرافرازی میهن عزیز اسلامی را از خداوند بزرگ خواهانیم.

دانش‌آموز خبرنگار:هانیه شفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار