اردوی یک روزه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در جشنواره مدرسه‌ای یازده کلاس یازده سرود در استان اصفهان /فیلم

اصفهان(پانا) - اردوی یک روزه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در جشنواره مدرسه‌ای یازده کلاس یازده سرود دبیرستان متوسطه اول نداسلام فولادشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اردوی یک روزه  دانش‌آموزان شرکت‌کننده در جشنواره مدرسه‌ای یازده کلاس یازده سرود در استان اصفهان /فیلم

اردوی یک روزه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در جشنواره مدرسه‌ای یازده کلاس یازده سرود در استان اصفهان با حضور مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش اموزی استان اصفهان و دانش اموزان شرکت کننده در جشنواره مدرسه‌ای یازده کلاس یازده سرود دبیرستان متوسطه اول نداسلام فولادشهر برگزار شد.

مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با پانا گفت : مدرسه ای در یکی از مناطق فولادشهر جشنواره ای را برگزار کرده اند تحت عنوان یازده کلاس ، یازده سرود که هر کلاس این مدرسه یک سرود را تمرین کرده و در این جشنواره شرکت کرده است.

وی افزود: این اولین بار است که سرود آموزشگاهی به این شیوه برگزار می شود . این دانش آموزان به اردوی یک روزه ت دعوت شدند ، این جشنواره با حضور مسئولین شهری در گلستان شهدا برگزار شد و سپس دانش آموزان برای تفریح و بازی به اردوگاهی که برای آنها تدارک دیده شده بود رفتند.

در ادامه بهرامی مدیر دبیرستان گفت : هدف از تشکیل این گروه سرود ها ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان مدرسه بود و این که خواستیم بین دانش آموزان مدرسه وحدت و هماهنگی ایجاد شود‌ و بچه ها بدانند با وحدت و هماهنگی به خواسته های خود خواهند رسید.

وی تاکید کرد: در این جشنواره دانش آموزان یاد گرفتند با هم متحد شوند و تمام تلاش خود را برای رقابت با کلاسهای دیگر به کار گیرند. هدف این کار ایجاد رقابت سالم در مدرسه و ایجاد شور و نشاط و وحدت و هماهنگی در مدرسه بود ."

سلیمیان معاون پرورشی دبیرستان ندای اسلام نیز گفت‌: این سرود ها به هر کلاس با محوریت ملی مذهبی ایرانی داده و تمرین شد، استقبال از این کار بسیار عالی بود و به گروههای اول تا پنجم جوایزی اهدا شد.
در این اردوی یک روزه دانش آموزان پس از زیارت و بازدید از گلستان شهدا ، سرود های خود را در حضور مسئولین اجرا کردند و سپس با اتوبوسهای تدارک دیده شده به سمت اردوگاه باهنر نجف آباد رفتند.
در اردوگاه با انجام بازی های مهیج ، ساعاتی به رقابت پرداختند و پس از خواندن نماز و صرف ناهار و استراحت به منزل خود بازگشتند.

خبرنگاران : هستی جعفری، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار