طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس دوباره بررسی می‌شود

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس ‌خبر داد طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس مجددا در دستور کار صحن علنی قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۳۳۱۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس دوباره بررسی می‌شود

به گزارش خانه ملت، علی حدادی ‌درباره طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات این طرح در نشست‌های پیشین مجلس رای نیاورد، طبق ماده 130 آیین‌نامه داخلی مجلس اگر 50 نماینده درخواست بدهند مجدد در دستور کار قرار می‌گیرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد در مجلس بیان کرد: 112 نفر برای بررسی مجدد طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس درخواستی امضا کردند که در صحن علنی‌ قرائت شد. از این رو مجدد در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بررسی می‌شود، پیشنهادات، معایب و ایرادات مدنظر نمایندگان مطرح و بررسی خواهد شد تا دوباره برای تصویب نهایی به صحن علنی ارسال شود.

وی تاکید کرد: اصل بحث ما این است که اصلاحات در قانون انتخابات مجلس صورت بگیرد تا در انتخابات آتی نمایندگان مجلس اعمال شود با همین هدف درخواست بررسی مجدد داده شد. تمام تلاش ما این است که قبل از بودجه و بحث‌های مختلف دیگر که زمان بیشتری از مجلس می‌برد، طرح مذکور را در صحن ارائه و بررسی کنیم.‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار